Ukeslutt, negativ og trøtt 😴

 

 

 

Image by Jill Wellington from Pixabay
Image by Jill Wellington from Pixabay

Hei på deg!

Ute er det en litt grå dag nå på formiddagen, og iflg yr.no så skal det komme mer snø utover dagen. Temperaturen ligger på -7,2C for øyeblikket, og jeg er glad jeg ikke må ut..

I natt kom ikke Jon Blund med søvnpulveret sitt før det “nesten” var på tide å stå opp. Jeg er så trøtt at jeg klarer nesten ikke å holde øynene åpne. Har en følelse av at det blir noen kopper med kaffe på meg, sånn at jeg ikke sovner…

I går ettermiddag kom Oda med varene jeg hadde bestilt, tre fulle pappesker, som jeg raskt fikk pakket ut og plassert i skapet. Så nå har jeg det jeg trenger for flere dager fremover.

Den siste arbeidsdagen i denne uken er godt i gang, og jeg har brukt mye morgenen på å lese og sortere ut mailene mine. Om litt skal vi ha vårt faste torsdagsmøte med hele avdelingen. Etter det skal jeg plukke opp en sak jeg ikke ble ferdig med i går, sånn at jeg kan avslutte den.

Jeg fortalte tidligere at jeg fikk beskjed om at en person, som hadde vært på Lørenskog Hus om mandagen samtidig med meg hadde testet positivt for Covid. Noe som gjorde at alle vi andre som var der ble oppfordret til teste oss. Så før jeg gjorde noen ting i dag, tok jeg den første av 2 hurtigtester. Den var negativ. Neste blir på lørdag morgen. Jeg har ikke noen symptomer på Corona eller noe annet av forkjølelse, og godt er det.

Der var dagens første kaffekopp tom, og det er på tide å fylle den opp for å holde kroppen i gang. Noen mener at kaffe ikke har den effekten, men jeg lover…. for meg har den det ☕

Håper du har sovet godt i natt, og at du får en fin torsdag 🥰

 

10 kommentarer
    1. Jeg fikk noen timer søvn i natt og det gjør godt mot kroppen. Bra for at du våknet når du drikker kaffe slik a du ikke sovner på arbeid:)
      Ha en fin torsdag. Her hos med er det snø og mye vind:)

      1. Jeg har heldigvis blitt litt mer våken, men det føles som om jeg har rusk i øynene…
        Her har det begynt å snø lett nå, og vaktmesteren har vært ute med traktoren og brøytet allerede.
        Ha en fin torsdag 🥰

    2. Kos deg med kaffen din, for den er vel fortjent 😊 Så bra at Covid-testen er negativ. Håper neste også er det! Krysser fingre for at Jon Blund bringer med seg nok søvnpulver til at natta som kommer blir søvnrik! 😀 Jeg våknet litt for tidlig i dag, men dagen er fin, og straks er jeg klar for frokost. 😊

      1. Nå har jeg fått i meg 2 sterke kaffekopper, og føler meg litt mer våken 🥰 Det skal holde hardt om jeg tester positiv, men man vet jo aldri og jeg var lettet når jeg så en strek som viste negativt.
        Jeg skal tvinge meg selv til å holde meg våken helt frem til i kveld, så kanskje jeg bare faller om og sover med en gang hode treffer puten.
        Ha en strålende torsdag 🥰

      1. Nå er arbeidsdagen og uken over å jeg kom meg igjennom uten å sovne. Det ble noen kopper med kaffe, må innrømme det 🤣
        Veldig glad for at testen er negativ, noe jeg regner med den neste er også 😊

    3. Jeg sov godt i natt, men våknet tidlig.
      Og været her er 6 plussgrader og øsepøseregn. Det er et kjedelig vær, men jeg må nok innrømme at jeg er glad vi ikke har snø.
      Så bra at testen var negativ. Jeg krysser fingrene for at lørdagens test også blir negativ. Men jeg hører om flere og flere som tester positivt, så det er skummelt.
      Få i deg nok kaffe, så går det nok bra. Ha en herlig fin dag ♥

      1. Jeg skal tvinge meg til å holde øynene åpne til i kveld, så kollapser jeg nok og sovner inne hode treffer puten 🤞
        Veldig fornøyd med at testen var negativ, og jeg tror nok at den siste også blir det. Skal holde hardt at jeg er smittet, men man vet jo aldri 🤔
        Ha en fortsatt fin dag, klem 🤗

      1. Ja jeg er lettet over den negative testen, og tror nok at det blir samme resultat på lørdagen også 🤞 Uten en kopp kaffe eller to på morgenen, blir ikke dagen det samme for meg… Bare må ha det 😉 Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg