Trøtt som en dupp og sur på meg selv…

Gjesp 🥱

Ute er det grått og det regner litt, og for litt siden begynte det også å blåse. Temperaturen ligger på +2C.

Som overskriften sier er jeg så trøtt og egentlig mer forbanna på meg selv enn sur. Jeg skulle jo ha Forden på EU-kontroll, og sånne ting stresser meg veldig og jeg sov derfor veldig dårlig i natt. I tillegg måtte jeg opp tidlig, så både pulsen og kroppen var i ulage når alarmen gikk av. Normalt sjekker jeg alltid mobilen etter at jeg har slått av alarmen, men det gjorde jeg ikke i dag. Bare spratt ut av senga og hoppet rett i dusjen. Det var i grunnen veldig dumt 🙈

Da jeg var mer eller mindre ferdig, hentet jeg mobilen fra soverommet å der lå det en melding fra Tveita Bilservice AS, som meddelte meg om at timen min var avlyst pga av sykdom. Kunne jeg ringe dem for å bestille ny time. Meldingen hadde kommet rett før jeg sto opp. Hadde jeg sjekket mobilen før jeg stresset ut på badet, kunne jeg ha fått meg et par timer ekstra søvn og ikke følt meg så i dårlig form som nå. Nå ja, jeg får se om jeg klarer å få meg et par timer i vannrett stilling i løpet av dagen. Jeg har ringt verkstedet og de hadde ny time til meg allerede i morgen, og heldigvis ikke så tidlig som det var i dag.

Ettersom jeg nå allikevel var oppe passet jeg på å utnytte tiden med å sette på en maskin med klær, og vaske litt rundt på badet 😊

I går var jeg til Strikkekafé i Veiviseren i Lørenskog Hus, og jeg hadde tatt med meg et par nye raggsokker å strikke på. Kjøpte jo et par nøster med Iglo ullgarn på Europris i en annen farge på tirsdag, som jeg så langt har brukt til et par striper på vrangborden + hælen. Jeg skal også bruker det garnet på tå-tuppen. Det ble fryktelig mange løse tråder, og for å slippe å få alt på slutten tok jeg å festet en god del av dem i går kveld. Blir nok til at jeg strikker sokken ferdig i løpet av dagen tenker jeg 😉

Jeg er nå på min andre kopp med kaffe, og jeg ser at pulsen endelig har normalisert seg. En av to er jo ikke ille, og så kommer nok kroppen etter utover dagen tenker jeg.

Håper du får en fin torsdag 🥰


12 kommentarer
      1. Ja det var veldig kjedelig, men jeg har meg selv å skylde for at det ble som det ble 😉 Etter hver tok dagens seg opp, og ble ikke så ille allikevel. Her det fortsatt med litt regn og overskyet, og hadde jeg fått innvilget et ønske så skulle det ha regnet i flere dager sånn at vi ble kvitt snøen 😉

    1. Der vart det endringer, ja. Får mye ut av dagen, da😅 Har fått ringt og endra en time i dag jeg også, som var hakket for tidlig for meg. Ikke før i mars, men greit for alt som er unnagjort🙋🏼‍♀️

      1. Heldigvis så fikk jeg ny time ganske fort, for det er jo ikke mange dagene til fristen er ute. Må nok sjekke meldingene mine på morgenen, så jeg ikke går på sånne smeller. Klem 🤗

    2. Fff, så kjedelig å sprette opp “klar til dyst” når man egentlig kunne ligge i senga og ha en rolig start på dagen… Men ingen skade skjedd, og forhåpentligvis blir dagen din super! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg