Trøtt, energiløs og tid for Podcast

Podcast med Pernilla og John

Heisann og god kveld!

Det har satt sine spor at jeg var oppe før hanan gol i dag, for så tappet for energi og trøtt som jeg har vært hele dagen er det lenge siden jeg har vært. Jeg måtte til slutt slenge meg ned på sofaen og sove litt, og det gjorde godt.

Jeg var veldig glad da SnapDrive sendte en SMS rett før 11:30, og sa at Forden var klar til å hentes. Jeg var ikke sen om å bestille en Taxi og dra opp for å hente den. Var veldig spent på tilstanden på vinterdekken, for de har jo sittet på veldig lenge, og med det mener jeg 1,5 år 🙈. Heldigvis var de i veldig god skikk 😊

I kveld har jeg slått av TV’n og sitter å hører på Podcast. Akkurat nå er det Trädgården med Pernilla Månsson Colt og John Taylor, som snakker om og gir tips til planter, kompost og andre ting som har med hagen å gjøre. Disse to er også programledere i tv programmet Trädgårdstider sammen Malin Persson og Tareq Taylor, som jeg pleier å se på.

Det er en stund siden jeg har klart å samle hode såpass at jeg klarer å høre på Pod. Det er jo en perfekt tid for sånt nå som det er varmere i været, og da kan man sitte ute med Pod eller en lydbok 😊

Håper du har hatt en fin fredag 🥰

 

6 kommentarer
    1. Kanskje jeg henter dressen fra rensing i dag. Er sikkert 6 uker siden den ble levert så det er på tide, kan jo heller vente til mandag. Sov godt i natt deilig med en dusj og drikker den første kopp med kaffe nå. Nå venter litt vasking og kasting av papir. Må handle litt pålegg, middag og melk så jeg tar en tur på Strømsø senter. Ikke min nærmeste butikk men det er stor kiwi med god plass mellom reolene. De har til og med satt ut stoler i butikken slik at man kan sette seg ned hvis man blir sliten. Siden blir det skogstur med hengekøye. Ha en fin dag.

      1. Får du ikke melding når ting er ferdig hos renseriet? Det er evigheter siden jeg leverte inn noe dit, så jeg vet ikke hvordan det fungerer lenger. Jeg fikk heldigvis handlet fra meg før helgen, så i dag skal jeg slappe av. Ha en fin tur ut i skogen.

    2. Uff, ja dagen blir helt ødelagt om man får for lite nattesøvn, – godt du fikk tatt deg en blund. Fint å ha noe å høre på! Hjemme pleide radioen å stå på mye av dagen, og Reiseradioen var alltid et høydepunkt. Nå er det så mange medier, men likevel prøver jeg å få med meg den, – da er det sommer.🌸🐝🦋

      1. Ja vet du i går var jeg helt ødelagt etter for lite søvn, men i dag er det heldigvis bedre etter litt over 7 timers søvn 😊 Jeg er ramm til å sette på tv og en eller annen serie, i stedet for å høre på radio, pod eller lydbok. Sjekket forresten og Reiseradioen starter opp 18 juni, så da har vi noe å se fram til. Ser at til neste år er det 60 år siden den første sendingen, så da blir det nok feiring kan jeg tenke meg. Hører ikke så mye på NRK ellers i året, men jeg må ha med meg Reiseradioen, som du sier da er det sommer 😊 Ha en fin lørdag 🥰

    3. Det er kjedelig når man ikke får nok søvn, og jeg kjenner det i leddene mine hvis jeg ikke har sovet nok.

      Godt at du fikk blundet litt. Selv liker jeg å høre på en podcast, lydbok eller musikk. Har lastet ned app med meditasjonslydfiler som jeg setter på.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg må bli litt flinkere til ikke å sette på tv så fort jeg setter meg ned i stua, og heller bruke ørene. Det blir litt for mye inntrykk. Jeg pleier å sette på en av Medwyn Goodall sine album når jeg skal slappe av. Han har også laget musikk for meditasjon mm. Ha en fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg