Trodde ikke det skulle bli så ille

Image by Myriams-Fotos from Pixabay
Image by Myriams-Fotos from Pixabay

Heisann og god morgen!

Ute er himmelen blå og det ser ut til å bli en fin 4 søndag i advent. Det blåser litt, så temperaturen på +3,4C virker nok kjøligere.

Som jeg fortalte tidligere tok jeg dose 3 på fredagen, og jeg var sikker på at det ville bli som de andre to gangene. At jeg bare skulle bli litt eller mer stiv i armen… Å nei du, så heldig var jeg nok ikke nei. I går våknet jeg med en arm som var noen hakk stivere enn tidligere, og en kropp som var tung å ute av form. Utover dagen ble det bare verre, og jeg endte opp med å sitte/ligge i godstolen innpakket å halvsove helt det var på tide å legge seg.

Det var så merkelig, for på innsiden av kroppen føltes det som om jeg skulle koke over av feber. På utsiden derimot var jeg nesten ikke varm i det hele tatt. Jeg tok febernedsettende, men de virket liksom ikke. Jeg har aldri opplevd at kroppen min har reagert på den måten før, men så har jeg heller ikke tatt Moderna vaksinen tidligere heller. De to andre gangene tok jeg jo Pfizer.

I dag er det over og jeg føler meg i fin form igjen, ikke antydning til feber på utsiden eller innsiden av kroppen. Armen er fortsatt litt stiv, men ikke sånn at jeg ikke kan bruke den.

Jeg har ikke lagt noen planer for dagen i dag. Skal bare ned i kjelleren og hente transportburet til Vinja, for i morgen skal hun til dyrlegen. Det er på tide å sjekke stoffskifte hennes igjen, for å se om dosen med medisin må endres.

Håper du får en fin 4 søndag i advent 🥰

#søndag #vaksine #dose3 #helse #syk #feber #været

 

8 kommentarer
    1. Godt det har bedret seg. 😊
      Olav tok også Moderna, men han har bare hatt vond arm, og litt vondt i kroppen. Ingen feber. Så det merkes visst forskjellig 🤔🙂

      1. Jeg trodde ikke jeg skulle få noen denne gangen heller, men det gjorde jeg. Ikke noe behagelig mens det sto på, men det var over igjen dagen etter så da skal man ikke klage. Ha en fortsatt fin dag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg