Tor med hammeren har vært på besøk ⛈️

Det er torden i skyene i dag

Heisann og god dag!

Dagens værrapport: Allerede i natt ble jeg vekket av et par tordenskrell, og et kraftig regnvær. Så var det stille til ut på dagen i dag, før det smalt et par ganger til. Himmelen er blålig over Manglerud, så det kan godt komme noe mer ut over ettermiddagen. Akkurat nå ligger temperaturen på +19C.

Jeg hadde egentlig tenkt meg ut i dag, men har ikke kommet så langt… Å nå er det så langt på dagen at jeg tenker jeg dropper det. Det er ikke noe som ikke kan vente til etter jobb i morgen.

Tidligere i dag gikk jeg løs på et av de øvre kjøkkenskapene, hvor jeg bare har stuet inn ting jeg ikke helt har visst om jeg skulle kvitte meg med eller beholde. Det ble en god del i haugen med gi bort når jeg var ferdig. Jeg fikk frigitt en del plass til ting som trengte et nytt og mer praktisk sted.

Bursdagspusen har tatt det med ro i dag, og har for det meste vært ute på balkongen hele tiden. Når det tordnet spratt hun inn en stund, men når det roet seg forsvant hun ut igjen 😺

Hadde håpet at skulderen min ville være bra igjen til i dag , men den er ikke det. I helgen var den ikke så ille, men når jeg våknet i dag var den sår og betennelsen hadde blusset opp igjen. Den er ikke like ille som den var, men ille nok. Ofte når skulderen blir betent, så kommer det brått og forsvinner like fort igjen. Så har jeg de gangene hvor det ikke vil gi seg, og jeg sliter med betennelser som kommer og går hele tiden i uker og opptil måneder. Jeg håper ikke det er sistnevnte jeg inne i nå, for det er ulidelig og stjeler mye av energien min. 

Hvordan har din dag vært?

 

6 kommentarer
    1. Krysser fingrene for at betennelsen går fort over denne gang, for slitsomt når den stadig kommer igjen! Godt å få ryddet litt i skapene, – skulle absolutt ha gjort det her også. Igår var junior og jeg på turorientering, og idag har jeg holdt på med selvangivelsen/skattemeldinga til gubben, – frist ut mai for næringsdrivende. Delvis skyet og regnbyger, men ikke noe torden foreløpig. Ha en fortsatt fin dag til både deg og Vinja! 😀

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper virkelig at skulderen snart skal bli bedre, for dette er slitsomt. Jeg har hatt perioder med betennelse hvor det har holdt på i flere måneder, og hvor jeg ikke har orket å jobbe i det hele tatt. Å dit vil jeg helst ikke igjen. Glad jeg er ferdig med det styret rundt selvangivelsen, for selv om min er enkel så er det alltid noe. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja det er sant, man blir helt utslått av betennelser i kroppen. Tanken på at det skal vare i evigheter orker jeg nesten ikke tenke på. Det har lettet litt igjen her nå, så akkurat nå ser det ikke ut som vi skal få noe mer uvær. Ha en fin kveld, klem 🤗

      1. Ja det var det første dette året, men heldigvis ikke av den verste sorten. Det blir nok mer av det etter hvert som sommeren kommer for fult. Ha en fortsatt fin mandagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg