Top Gun på strikke-kino

Top Gun på Strikke-kino

Heisann!

I forrige måned var jeg på strikke-kino for første gang på Odeon – Lillestrøm, sammen med Bestisen og kusinen. Da så vi på Downton Abbey, og den 13.06. skal vi av gårde igjen for å se den nye Top Gun filmen. Billettene ble kjøpt i dag 🤩 Inne på kinoens Facebook side, ble vi bedt om å stemme på hvilken film vi ville se. Top Gun var ikke mitt første valg, men en god 2er. Jeg stemte på Dr Strange og det var den som endte opp som nr 2 til slutt.

Er veldig spent på den nye Top Gun filmen, om den er like bra som den første.

Innen juni er nok sjalet til naboen også ferdig, så da må jeg finne noe annet å ta med meg til filmen 😉

 

10 kommentarer
      1. Ja det skal bli spennende å se om den er like god som den første, for den var virkelig bra. Strikke-kino var helt nytt for meg, inntil Bestisen fortalte om det tidligere i år. Det var veldig annerledes og gøy 😊

    1. Husker at jeg så den første for x antall år siden. Håper dere har en fin opplevelse når den dagen kommer. Ha en fin dag.

    2. Top Gun, film nummer 1 altså, er en film med masse minner om.
      Hadde ikke fått med meg at det kommer en oppfølger. Vet ikke om jeg skal se den, eller kanskje jeg må se eneren på nytt først.

      1. Den første syntes jeg fortsatt står seg, og er en knallgod film med mange flotte skuespillere. Har hørt mye bra om den nye også, men det gjenstår å se om den kan måle seg med nr 1 😉

      1. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk første gangen, men det er en flott opplevelse. Det ble som en stor gjeng med venninner som hadde filmkveld. Litt prating, latter og noen tårer mens vi satt med hvert vårt strikketøy 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg