To nye bøker til bokhylla 📚

Heisann og god kveld!

Da jeg var på Bryn senteret og fikset neglene mine i dag, gikk jeg en runde og oppdaget at det var store endringer på gang. Flere butikker var borte, men ikke for alltid etter det jeg husker. De skal gjøre en del endringer i 2023, samtidig som Vinmonopolet flytter inn.

Jeg havnet til slutt innom bokhandelen, hvor de hadde salg på en god del bøker. Da måtte jeg jo sjekke om det var noe som interesserte meg. Jeg elsker jo krim og til slutt falt øynene på Jørn Lier Horst sine bøker. Leste min første bok av han i fjor som het Nullpunkt. I dag kjøpte jeg bøkene Slagside og Røykteppe. Jeg burde vel egentlig ha lest bøkene i kronologisk rekkefølge, men det er for mange bøker å kjøpe så det får bli som det blir. Er disse to like spennende som den første jeg leste, så har jeg virkelig noe å glede meg til 🥰 I disse bøkene er det ikke Wisting som er hovedpersonen, men Alexander Blix og Emma Ramm.

Har du lest noe av Jørn Lier Horst sine bøker?

 

9 kommentarer
    1. Jeg har ham i bokhylla, men har ikke begynt å lese enda.
      Det er mange penger å spare på Mammutsalget nå.🤗👌🏻

      1. Jeg har kun lest den ene boken jeg nevnte i innlegget, og ble helt hekta. Han klarte å fange min interesse helt fra første side. Jeg har som regel vært blakk når det er Mammutsalg, så jeg har ikke fått handlet. I år derimot ble det annerledes 😉 Klems 🤗

    2. Lurt å benytte seg av Mammutsalget, – har noen bøker i kikkerten jeg også. Jeg har lest noen av bøkene hans om Detektivbyrå nr 2 for junior + at gubben har lånt endel av lydbøkene hans. Han er blant de beste norske krimforfatterne synes jeg.

      1. Jeg er enig med deg at han er den beste, og jeg har bestemt meg for å kjøpe alle bøkene litt etter litt. Ettersom jeg omtrent alltid er/har vært blakk når det er Mammutsalg, har jeg sjelden fått kjøpt noe da. Kan hende jeg kjøper et par bøker til, kanskje alt i dag. Klems 🤗

    3. Kjent navn men har ikke lest noe av han. Leser for tiden “Innlagt – fastlegens dagbok” av Eirik Nordmo. Om jeg ikke tar feil er det kongens bursdag i dag. Må henge ut flagget. Ny dag er her og nok litt tøy skal kjøpes. Brukt noen kroner på klær i det siste men sjelden jeg handler det. Men nå venter frokost og litt. Hater stress om morgenen. Ha en fin dag.

      1. Jeg har virkelig fått sansen for bøkene Jørn Lier Horst, som er i en sjanger som fanger min interesse. Nå som balkonglivet snart kan nytes for det fulle, er det veldig greit å ha en stabel med bøker å ta av. Jeg pleier ikke å henge ut flagget på kongens bursdag, men vi har flaggstang rett utenfor og der vaier allerede flagget fint. Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg ut i dag, men så må jeg ned til nailsalongen for at de skal se på en negl som jeg ikke ble fornøyd med. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg