To kloke hoder, ikke alltid nok 🙈

Bestisen sin nye kapselmaskin

Heisann!

Som jeg har fortalt tidligere så var jeg å handlet sammen med Bestisen i går, og vi dro da til OBS! på Lillestrøm. Den gode gamle kapselmaskinen til Bestisen hadde begynte å takke for seg, og hun hadde sett at det var tilbud på en Phillips Senseo maskin på OBS! Når vi var ferdig med å handle ble jeg med henne hjem, for jeg ville jo være med å innvie maskinen. Jeg har jo samme merke selv, men en litt annen maskin enn den hun kjøpte. Det fulgte selvsagt med en bruksanvisning, men den ble jo bare lagt til side for dette fikset vi jo uten. Hvor vanskelig kunne det være å brygge en kopp kaffe liksom. 😂 Det skulle vise seg at det var veldig vanskelig, vel egentlig ikke men vi rotet det bare til noe voldsomt. Først så glemte vi å kjøre igjennom en tank med vann, så glemte vi helt at maskinen først måtte slås på og bli varm før vi valgte om vi skulle ha kopp eller krus til brygging. Det hele endte med at maskinen ikke stoppet når den skulle. Til slutt måtte vi hente fram bruksanvisningen, men den var egentlig ikke så forståelig allikevel. Nesten mer forvirrende. Det ble etter hvert både en vanlig kopp med kaffe og en Café au lait, tror jeg det var. Hele greie var jo bare komisk, for det var egentlig ikke så innviklet allikevel. Det var bare vi som klarte å få det til å bli det 😂

Ingen av oss er egentlig idioter når det gjelder tekniske ting, men dette ble vel for lett når vi trodde det var så innviklet 😉

 

7 kommentarer
    1. Bra med ny kaffemaskin, når den gamle hennes ikke fungerte så godt!👍 Lurt å lese bruksanvisningen uansett, men godt det ble kaffe på dere tilslutt.😊 ☕ Ha en fin lørdagskveld, – nå er det snart Alle mot 1. 🥰

      1. Ja hun trengte en ny maskin nå, for den gamle Doce Gusto maskinen lakk som en sil. Dessverre så var bruksanvisningen veldig dårlig, og men det ordnet seg allikevel å kaffe ble det. Jepp, nå er det Alle mot 1 og jeg er klar 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg