Tilbake på kontoret, hyggelig, litt rart og så sliten jeg ble…

Photo taken with Focod - Storgata og Brugata i Oslo
Photo taken with Focos – Storgata og Brugata i Oslo

Heisann!

I går ble det ingen værrapport, så jeg får ta det nå. Ikke at det er noe å skryte av, grått hele dagen og med en grei temperatur på +7,8C både på morgen og kvelden. I dag våknet jeg til at regnet dryppet på vannbrettet, og det gjør det fortsatt. Temperaturen er som den var i går.

Det ble ikke noe blogging på meg i går, for jeg var rett og slett så sliten at jeg lå rett ut på sofaen og sov under et par pledd hele kvelden. Årsaken, opp tidlig å dra på jobb nede i byen.

Jeg måtte opp veldig tidlig for å gjøre meg selv ferdig og det jeg skulle ha med meg, sånn at jeg bare kunne dra rett etter at kattene fikk medisinen sin. Jeg kjørte ned til t-banestasjonen og tok banen til byen, og ettersom det var lite folk trengte jeg ikke noe munnbind. Kunne selvsagt ha tatt bilen ned til byen, men parkeringen koster såpass mye at det syntes jeg var uaktuelt.

Det var veldig hyggelig å treffe kollegene igjen, men veldig rart å være på jobb igjen. Alle plassene hvor jeg kunne koble meg opp med PC’n var opptatt, så jeg hadde ikke noe sted å sitte med en gang. Til slutt var det en som løp frem og tilbake i møter som flyttet tingene sine, da han ikke trengte å være stasjonær. Det var mer enn nok å gjøre, så dagen gikk veldig fort. Som sagt ble jeg veldig sliten og tom for energi når klokken nærmet seg 14, i tillegg til at nakken og skuldrene mine ikke var happy. Skulle ha sittet til 15:45 for å få full tid, men når klokken dro over 15 så orket jeg ikke mer og pakket sammen.

På kjøkkenet er det en antibac dispenser på veggen, og i det jeg går forbi den mister jeg noe på gulvet. Med sekk på ryggen bøyer jeg med ned for å plukke det opp, men merker ikke at sekken hekter seg fast i dispenseren. Den løsner selvfølgelig (er helt full) og ramler ned på gulvet. For å si det sånn, jeg fikk renset det høyre jakkeermet, nederst på buksebenet og hele den høyre skoen. I tillegg til at det ble klissvått på gulvet…. Typisk meg å avslutte arbeidsdagen på den måten 😳

I dag er det hjemmekontor igjen, og mer enn nok oppgaver å ta tak i.

Håper du får en fin onsdag 🥰

#arbeidsdag #påkontoret #hjemmekontor #helse #sliten #uhell

 

16 kommentarer
    1. Ups, kjedelig med det uhellet på slutten av dagen. Ekstra ille fordi du var så sliten og egentlig ikke trengte mer å “gjøre”. Sikkert ok med hjemmekontor. Har du utsikt fra kontorpulten din? 🙂

      1. Ja det var det, men så typisk meg 🤣 Jeg elsker hjemmekontor, og hadde jeg fått velge hadde jeg jobbet hjemmefra hele tiden. Før Corona hadde vi faste plasser, og da satt jeg lenger inn i lokalet å så ikke ut. I går fikk jeg vindusplass, og kunne kikke litt på livet innimellom 😉

    2. Noen ganger er det slik. Man kunne ikke gjøre mange ting på en gang. Kroppen sier i fra. Og av og til er det typisk at vi blir uheldig når det er den siste vi trenger. Hjemmekontor er jeg kanskje bedre, slapp du å stresse for å komme til og fra arbeid.

      1. Jeg liker meg godt på hjemmekontor, for det blir mye mindre stress og jeg føler meg i mye bedre form. De dagene formen er dårlig klarer jeg allikevel å jobbe hjemmefra.
        I dag våknet jeg jo igjen med feber og rennende nese. 5 gangen nå på litt over en måned, så jeg begynner å bli ganske lei.

      1. Hadde det vært helt opp til meg, noe det ikke er, så hadde jeg godt kunne ha tenkt meg å sitte på hjemmekontor resten av den tiden jeg hadde igjen å jobbe. Med noen unntak selvfølgelig.
        Typisk meg å gjøre sånne rare ting, spesielt når jeg har dårlig tid. Kan le av de etterpå, noe jeg ikke gjorde akkurat da 🤣

    3. Det forstår jeg godt ja, men sikkert kjempegodt å være tilbake på på kontoret igjen. Er litt med det sosiale ved kaffemaskinen.

      Kjempefint bilde fra utsikten. Der har jeg gått forbi mange ganger når jeg har vært i Oslo 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det var veldig koselig å komme tilbake til kollegene og kontoret igjen, men jeg har det helt fint med å jobbe hjemmefra og jeg. Utsikten fra akkurat den plassen jeg hadde i går var perfekt, ellers så sitter jeg normalt lenger inn i rommet og ser ikke så mye ut. Ha en fin torsdag 🥰

      1. Gunerius var i flere år et kjedelig lite senter, men det har kommet seg igjen. Må innrømme at jeg har ikke vært innom der under hele pandemien, så jeg aner ikke om det har vært noen utskiftninger av butikker 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg