Tidlig våken og ikke trøtt, så uvant…!

Image by cromaconceptovisual from Pixabay
Image by cromaconceptovisual from Pixabay

Hei og god morgen!

Ute våkner onsdagen til nok en dag med blå himmel, men det blåser litt i dag også men ikke like mye som i går. Temperaturen ligger på +2,3C nå på morgenen.

Jeg kan nesten ikke fatte det, men jeg våknet før klokken 7 i dag og var lys våken. Hvor ofte skjer det liksom? Never! Så jeg krøyp raskt ut av senga og fikk unna morgenstellet til Vinja. Hun så rart på meg, for det er ikke ofte mamsen hennes er så tidlig oppe.

Det smeller i dørene til naboene mine, og en etter en av dem drar av gårde til jobbene sine. Dette er lyder som er litt uvante, og som det ikke har vært så mange av de to siste årene. Noen hunder er også ute å lufter eierne sine. Hihi, det ser ut som om hundene er mer entusiastisk for lufteturen enn eierne 😉

Arbeidsdagen har vært i gang i en 1 time allerede, og om en halvtime blir det allmøte. Det første i 2022, og det skal bli spennende å høre hva de skal snakke om denne gangen. Etter det blir det å brette opp ermene og få unna mest mulig innen jeg skal dra ned å levere bilen til inn-og utvendig vask 🚗

Håper du har en fin start på dagen, og at resten av dagen blir god 🥰

 

12 kommentarer

Siste innlegg