Tannlegen fant ingen hull 🦷

Heisann!

I dag smiler denne damen ekstra godt, for jeg var hos tannlegen i dag. Han fant ikke et eneste lite hull en gang. Ikke var det mye tannsten heller, noe jeg har vært veldig plaget med på tennene nede før. De siste to årene derimot har det vært så lite at jeg ikke kunne se det selv. Tilslutt pusset han vekk litt misfarging, og det smaker så vanvittig godt 😋 Da jeg skulle betale hadde akkurat bankterminalene gått ned for full telling, så jeg gikk derfra uten å legge igjen en krone. Fikk derimot en SMS med link til diverse betalingsmetoder litt senere, så nå er det betalt.

Godt å være ferdig med tannlegen nå i god tid innen sommeren er her. Hvis ikke noe spesielt skjer, så slipper jeg å gå tilbake før neste år på denne tiden 🤞🏻

2 kommentarer
    1. Supert med null hull, – da har du vært flink til å pusse! 😀 Både å slippe selve boringen og ikke minst for lommeboka er det en fordel. Jeg var på butikken da bankterminalene sluttet å virke, og hadde litt dårlig tid for å rekke og hente junior på skolen. Heldigvis hadde jeg med meg kontanter, og kunne gå forbi hele køen som måtte vente. Tror nok endel la tilbake varene, for det tok litt tid før det var iorden igjen.

      1. Ja det var veldig bra at jeg ikke hadde noen flere hull 🥰 Det kan nok være så som så med pussingen om kvelden, men jeg prøver å huske det 😉 Bankkortet mitt gikk heldigvis igjennom i går, så jeg slapp å ty til kontanter da jeg handlet. På Meny på Bryn var det ingen som la tilbake varene, alle fylte opp med handlevognene og sto i kø mens terminalene kranglet. Da jeg skulle betale, så sto et team fra TV2 i kassen bak meg å interjuet jenta i kassen og kundene. Jeg slapp heldigvis unna både mikrofon og filmkamera 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg