Stuptrøtt, fikset neglene og venninne-lunch

Nye negler fra Iris Nailbar

Heisann!

Dette har vært en slitsom dag, for jeg fikk veldig lite søvne i natt. Noe som fikk øynene til å kjennes ut som om de var fulle av sand. Det er helt min egen feil, men det er ingen trøst når jeg må opp og ut for å rekke avtaler.

Jeg dro opp til Lørenskog og hentet Bestisen, og så gikk ferden rett til Iris Nailbar på Bryn senter. Begge to hadde time kl 13 til å fikse neglene. Som du kan se på bildet valgte jeg en lilla glitter-lakk, for jeg elsker glitter å bare må ha det. Bestisen gikk for en lysere pen rosafarge. Tok av en del på lengden denne gangen, og det er litt uvant 😉

Etter at vi begge var ferdig med neglene, gikk vi inn på Al Dente og spiste en omelett til lunch. Ettersom det er vinterferie denne uken, var det ikke så mange der. Vi har alltid så mye å prate om, så vi ble sittende en god stund etter vi hadde spist.

Før vi dro fra Bryn var vi inne å handlet hos Meny. Det er fastelaven til søndag, så vi kjøpte begge inn det vi trenger til det 😉

Nå sitter jeg å glipper med øynene mens jeg ser på The big british bake of, tror jeg det heter. Blir nok ikke så lenge før jeg tar kvelden kjennes det ut som.

 

4 kommentarer
      1. Jeg er svak for glitter jeg vettu, og syntes det skal være fest på neglene hver eneste dag.
        Tenkte faktisk ikke på at det matchet almanakken, men det gjør jo det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg