Strikkekino pÄ Odeon i LillestrÞm i gÄr

Heisann og god formiddag!

Ute er det litt overskyet, men sola kikker da fram innimellom. Da jeg sto opp til morgenen i dag lÄ temperaturen pÄ +17,7C.

I gÄr var altsÄ Bestisen, kusinen og jeg pÄ sesongens fÞrste strikkekino pÄ Odeon i LillestrÞm. Flertallet hadde stemt for at vi skulle se Elvis-filmen, som Bestisen og jeg sÄ tidligere i sommer. Jeg likte filmen og hadde ikke noe i mot Ä se den igjen.

FĂžr filmen fikk vi servert WienerbrĂžd og kaffe. SĂ„ var det Ă„ dra en runde pĂ„ lykkehjulet, og premiene var Elvis relaterte som for eksempel solbriller og kaps. Lykketallet mitt er 13, og der var det premie men jeg havnet pĂ„ 14 sĂ„ det ble ikke noe. De hadde fĂ„tt ny belysning, som gjorde at de kunne ha det lysere i salen uten at det gikk utover filmen pĂ„ lerretet. Som sist klarte jeg ikke Ă„ holde tĂ„rene borte helt pĂ„ slutten, da vi fĂ„r se klipp fra Elvis sin siste opptreden 😱

Jeg var hjemme igjen litt over kl 21, og tidsnok til at Vinja fikk medisin til normal tid. Ikke at det er noen krise om det blir senere.

Om en time skal jeg dra ned til Oslo Politikammer Ă„ ordne med ID kortet mitt. Ettersom jeg ikke kan ha pĂ„ briller nĂ„r de tar bilde, mĂ„tte jeg nesten tegne pĂ„ noen Ăžyebryn sĂ„nn at jeg ikke gĂ„r helt i et med bakgrunnen. Har jo ikke noen selv lenger ser du 😳

NÄ mÄ jeg fÄ i meg litt mat, og senke skuldrene en stund. Stresser meg jo alltid opp, nÄr jeg skal gjÞre sÄnne ting. Helt unÞdvendig, men klarer ikke Ä la vÊre


HĂ„per du fĂ„r en fin tirsdag đŸ„°

 

12 kommentarer
    1. GĂžy Ă„ se film samtidig som man strikker, og kaffe med wienerbrĂžd hĂžrtes godt ut! 😋 Ergerlig at du var ett tall unna premie! Jeg mĂ„ fornye fĂžrerkortet mitt innen utgangen av Ă„ret, for da blir mitt store rosa ugyldig. MĂ„ pĂ„ trafikkstasjonen for Ă„ ordne det med nytt bilde, og da mĂ„ time bestilles. HĂ„per det gikk greit Ă„ ordne ID-kort. đŸ„°

      1. Ja dette har jeg fĂ„tt smaken pĂ„, og heldigvis sĂ„ er det pĂ„ kvelden sĂ„nn at jeg ogsĂ„ kan bli med. Litt surt var det jo at jeg ikke vant, men sĂ„nn e det bare 😉 Det gikk veldig greit Ă„ ordne med ID kortet, og bilde sĂ„ faktisk ikke sĂ„ ille ut heller, hihi.

      1. Jeg har ikke hatt brede fine Ăžyebryn siden rundt konfirmasjonsalderen, og da barberte jeg dem bort for Ă„ tegne pĂ„ tynne streker. NĂ„r det vokste ut igjen var det over alt uten noen form 🙈

        1. Oi, skjĂžnner. Mine har stort sett fĂ„tt vĂŠre i fred. SkjĂžnte ikke at man ble “penere” av Ă„ nappe og shape fĂžr jeg var langt oppe i 40-Ă„rene 😀

    2. For tiden hĂžrer jeg pĂ„ en podcast om Quartfestivalen som var i Kristiansand pĂ„ starten av 2000-tallet. Etterhvert ble den til sommerfest med musikk, festing og full pakke i nabolaget til byens mange menigheter. Det var pĂ„ den tiden vĂ„r fremtidige konge ble sammen med Mette M… Ikke rart de krydde av presse i den byen pĂ„ samme tid som festivalen. Resten kan man tenke seg… Var deilig med fotpleie i dag er sjeleglad for at jeg ikke er der hver uka – nesten 800 kr for 45 minutter. Ha en fin kveld.

      1. Jeg har ikke hÞrt noe sÊrlig pÄ Podcast i det siste, og nÄr jeg gjÞr det er det stort sett om kriminalsaker. Jeg skal til fotpleie til fredagen, og det skal bli veldig godt. Ha en fin kveld videre.

      1. Jeg kjenner jeg blir misunnelig pĂ„ deg, ettersom jeg nesten ikke har noen Ăžyebryn og de jeg har er helt lyse. Strikkekino er helt fantastisk, kose seg med film sammen med en hel sal strikkefrelste personer. Mest damer, men det har kommet noen menn ogsĂ„. Ha en fortsatt fin kveld, klem đŸ€—

    3. HĂžres ut som du hadde en fin kveld pĂ„ Strikkekino.đŸ§¶ Godt Ă„ fĂ„ fikset ID-kort. Jeg har bare pass og kunne ikke fĂ„ begge deler nĂ„r jeg fornyet det i vĂ„r. Det var ventetid pĂ„ begge deler, sĂ„ da mĂ„tte vi velge.

      1. Jeg har blitt helt hekta pĂ„ strikkekino, og gleder meg til hver gang. Det var ventetid pĂ„ nĂ„r jeg bestilte time til ID kort ogsĂ„, for jeg gjorde det tilbake i april. NĂ„ er det gjort, og det gikk veldig greit i dag đŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg