Strikkekafé på Veiviseren i dag 🧶

Heisann!

En herlig sommerdag begynner snart og gå over i kveld, men det er fortsatt godt og varmt ute. Temperaturen midt på dagen, iflg måleren i bilen, var på +23C.

Jeg gjesper så kjeven knaker høyt og faretruende, og jeg er stuptrøtt. Var oppe før kl 8 i dag for å være tidlig ferdig til hente Bestisen kl 10:30. Jeg gikk nesten rundt i svime helt til jeg kom meg inn i dusjen, og skrudde på iskaldt vann. 

Bestisen skulle hente garn hos Trådsnella som hun hadde bestilt, før vi skulle bort til Veiviseren til Strikkekafé. Jeg ventet i bilen mens hun gikk inn å hentet garnet, noe som tok litt tid ettersom kunden før henne hadde all verdens tid 😉. Til slutt kom hun ut igjen, og vi dro bort å parkerte bilen under Lørenskog Hus.

Vi ble bare 3 stk på Strikkekaféen i dag, men vi hadde det like koselig allikevel 😊. Vi skravlet og vippet med strikkepinnene i flere timer. Som regel er det oss 3 som alltid sitter igjen lenge etter de andre har gått. I dag ble det ekstra lenge, og klokka var nesten 14:30 innen jeg kjørte ut av garasjen. Får håpe at det er flere som har anledning til å bli med neste gang.

Når jeg kom hjem satt jeg litt ute på krakken i solen sammen med noen naboer og pratet en stund. Det ble bare en halvtimes tid, for jeg hadde handlet i forveien og noen av varene trivdes ikke så veldig godt ute i varmen. Vinja lå i kontorvinduet å kikke når jeg kom bort til oppgangen, og med det samme hun så meg reiste hun seg opp og jeg så at hun mjauet. I det jeg låste meg inn satt hun klar ved døren og ventet på å få kos, og komme ut på balkongen 😉.

Nei nå klarer jeg ikke å hold øynene åpne lenger, så jeg tror jeg skal ta meg en strekk 😴.

Håper du har hatt en fin onsdag


8 kommentarer
    1. Trodde kiwi hadde skokrem men der tok jeg feil. Prøv på Europris i kjelleren tipset de meg om. Men tok jeg meg ikke tid til i dag. Det er og i skogen kryr det av folk men den må vente. I morgen skal jeg til mor som syns sist søndag ble fin da vi var i konfirmasjon. Nå er det vel Dagsrevyen så jeg tror jeg sjekker det nå + litt kveldsmat. Ha en fin kveld.

      1. Skokrem pleier jeg å kjøpe hos de som såler sko ol., der er heller ikke prisen så ille. Mulig de har det hos Europris også, de har jo det meste. Ha en fortsatt fin kveld.

    2. Takk for onsdagsrapport. Koselig med strikkekafeen du deltar på, da😀 Deilig med varmen nå om dagen, men får ikke vanna med slange i hagen. Må bære vann i kanner☺️ Grei styrketrening😅

      1. De dagene jeg er på Strikkekafé blir innleggene senere enn vanlig, for jeg rekker aldri noe før jeg drar. Det er veldig hyggelig på Strikkekafé, både sosialt og så får man kommet lenger på strikketøyet sitt. Jeg har akkurat fylt opp vannkannen 3 ganger for å vanne balkongkassene og pallekarmene ute. Kan heldigvis vanne dem fra balkongen. Klems 🤗

      1. Hihi, da jeg fortsatt var i jobb var nok jeg også oppe noen timer tidligere 😉 Nå kan jeg styre det selv, og trenger ikke sette på alarmen til vanlig men gjør det allikevel for ikke å sove bort hele dagen 😊

    3. Koselig å ha flere å strikke sammen med! Idag ser det ut til å bli nok en solrik dag, og ikke noe regn i sikte på langtidsvarselet heller. Ønsker deg en fin torsdag! 🤗

      1. Jeg gleder meg til hver gang vi skal treffes, om det er med VIP-Snellene eller på Strikkekafé. Ikke en sky å se på himmelen, så det blir nok en knalldag. Selv har jeg fått feber og tett nese. Så typisk. Ha en fortsatt fin og varm dag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg