Strikkekafé, farget hÄret og Stand-Up.

02.03.2023 – Meg selv med nyfarget hĂ„r

Heisann og god formiddag!

Ute er det bÄde sol og overskyet pÄ en gang. Temperaturen holder deg pÄ rÞdt med +4,5C.

I gÄr var jeg pÄ Strikkekafé igjen, og etterpÄ dro Bestisen og jeg til OBS i LillestrÞm og handlet. Jeg var helt tÞmt for energi da jeg kom hjem, sÄ det eneste jeg orket var Ä slenge sammen en lettvinn lapskaus og spise fÞr jeg mer eller mindre ramlet sammen i godstolen. Jeg hadde ikke sovet sÄ godt pÄ natten, og det kom Ä sparket meg bak nÄr jeg kom hjem. Skulle ha vÊrt innom dyrebutikken og kjÞpt kattesand pÄ veg hjem, men glemte det helt bort. Orket ikke Ä dra ut igjen, sÄ det skal jeg gjÞre om ikke sÄ lenge.

I dag har jeg brukt formiddagen pÄ Ä farge hÄret mitt. Det er ikke den store forandringen, bare fÄ litt jevnere farge. Min egen farge er ikke lenger en farge, men 3 stykker. Oppe pÄ toppen er det mer eller mindre hvitt, pÄ sidene en blanding av hvitt og gyllent, og midt bak er det blÄ-grÄtt. SÄ nÄr jeg var pÄ OBS i gÄr kjÞpte jeg med en pk Garnier hÄrfarge no 8. FÞr jeg skylte det ut sÄ det veldig brunt ut, men nÄ som det er tÞrt (fortsatt vÄtt pÄ bilde) sÄ er mer lys blond. Jeg brukte den fargen sist ogsÄ, og syntes at den passet meg perfekt.

Da jeg var pÄ Musikkbingo i forrige mÄned vant jeg 2 billetter til Stand-Up klubben i LÞrenskog hus. Det skjer i kveld, og jeg skal gÄ sammen med Bestisen + 2 andre fra VIP gruppa.  Den som stÄr pÄ scenen i kveld er Zahid Ali som har med sin gode venn Jamie Andrews fra England. Vi har bestemt at vi ikke vÊre der nÄr dÞrene Äpnes, ettersom de ikke gÄr pÄ scenen fÞr 1,5 time senere. I stedet skal vi vÊre der 30 minutter i forveien.

HĂ„per du hadde en fin dag i gĂ„r, og at dagen i dag ogsĂ„ blir fin đŸ„°

14 kommentarer
    1. SĂ„ fin farge til deg! Mye billigere enn Ă„ gjĂžre det hos frisĂžren, og ingen sak nĂ„r du fĂ„r det til sĂ„ bra!👍 Jeg har bl.a. holdt pĂ„ med strikking idag, litt pĂ„ en genser og litt pĂ„ et par tĂžfler som skal toves. Kos deg pĂ„ stand-up ikveld! đŸ€—

      1. Tusen takk đŸ„° Jeg har ikke rĂ„d til Ă„ gĂ„ til frisĂžren og farge hĂ„ret lenger. Det blir fort over 2000 nĂ„r man skal klippe det ogsĂ„. Siden jeg fortsatt skal vĂŠre blond, er det greit Ă„ gjĂžre det hjemme. Om det ikke blir helt jevn sĂ„ gjĂžr ikke det sĂ„ mye. Vi hadde det helt topp pĂ„ Stand-Up i gĂ„r, og fikk oss mang en god latter. Klem đŸ€—

    2. Du kler godt fargen . SĂ„ hyggelig at du koser deg sammen med bestisen:)
      Jeg har ikke vÊrt pÄ en slik forestilling med stand up komiker. Sikkert artig:)

    3. HÄper dere har en fin kveld foran dere. Fikk stekt flesk hos mor i dag. Og det er jammen deilig ute nÄ. SÄ en idiot som kjÞrte moped i dag men det er altfor tidlig for min del. Mange med meg venter til pÄske med det. MÄ vaske og ordne litt her i kveld. Men mÄ ta det i skippertak i lÞpet av helga. Sykler fra og til jobb og merker at det blir mere og mere bart for det gÄr raskere og raskere. Men nÄ fÄr man hoppe i det og rydde litt her. Ha en fin kveld.

      1. Vi hadde en veldig hyggelig kveld, og lo innimellom sÄ tÄrene trillet. Jeg har ikke sett noen som kjÞrer moped eller motorsykkel her enda, sÄ det er nok litt tidlig vil jeg tro. Skal ta meg en runde med stÞvsugeren senere i dag, og det fÄr holde. Ha en fin fredda.

      1. Det var veldig gĂžy pĂ„ Stand-Up i gĂ„r, og vi lo innimellom sĂ„ det gjorde nesten vondt. Jeg pleier jo aldri Ă„ vinne noe lenger, sĂ„ det var jo fĂžrst en overraskelse det ogsĂ„. Klem đŸ€—

      1. Tusen takk đŸ„° Ja nĂ„r man ikke lenger er i jobb, er det viktig at man finner andre ting Ă„ fylle dagene og noen ganger kveldene med morsomme ting. Jeg har jo strikketreff, kafe og andre arrangement Ă„ vĂŠre med pĂ„ nĂ„, og koser meg med hverdagen. Klems đŸ€—

      2. Tusen takk đŸ„° Ja nĂ„r man ikke lenger er i jobb, er det viktig at man finner andre ting Ă„ fylle dagene og noen ganger kveldene med morsomme ting. Jeg har jo strikketreff, kafe og andre arrangement Ă„ vĂŠre med pĂ„ nĂ„, og koser meg med hverdagen. Klems đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg