Stiv nakke, feber og nye negler 💅🏼

Heisann og god kveld!

I dag har det vært oppholdsvær, og lykkelig er jeg for at vi har unngått mer snø. Temperaturen har ligger rundt 0 punket for det meste.

Når jeg gikk å la meg i går kveld var jeg så fornøyd med at følelsene i armen og fingrene mer eller mindre var tilbake igjen. Gleden varte ikke så lenge, for når jeg våknet i dag var nakken min helt stiv. Så jeg bestemte meg for at det ble nok en dag hjemme.

Ut på dagen kom jeg på at jeg måtte ned på apoteket for å levere resepten på Apelka til Vinja. Det er så lite igjen i flaska jeg har nå at den ville ikke holde til over helgen. Jeg hadde varmet nakken min ganske mye før jeg dro ut, så den føltes litt mer bevegelig heldigvis.

Etter å ha levert resepten stakk jeg innom Iris Nailbar for å høre om de hadde en time til meg en av de nærmeste dagene. Til min store overraskelse sa Kimmie at hun hadde ledig time etter kunden hun holdt på med, og det tok bare noen få minutter.  I mens hun gjorde seg ferdig, bestemte jeg hvilken farge jeg skulle ha denne gangen. Jeg elsker jo glitter så det måtte jo bli det. Fant først en sort med grønt glitter, men den hadde hun ikke. Så da endte jeg opp med denne du ser på bilde, som er en dyp burgunder med glitter. Jeg måtte bruke blitz for å få fram fargen ordentlig. Det var så godt å få fixet neglene og ikke minst få av en del på lengden. Når jeg fant fram kortet mitt så jeg at sist gang jeg fixet neglene var 17.12.23, så det var ikke rart at de hadde blitt lange, alt for lange!

Når jeg satt å fikk ordnet neglene mine begynte jeg å kjenne at jeg ble varm, og da mener jeg feber varm. Skjønte jo at det var og ikke for at jeg hadde for mye klær på meg. Satt nemlig i bare en kortermet genser. Det har ikke blitt noe bedre etter at jeg kom hjem, og nå sitter jeg godt innpakket i pledd å hakker tenne i det ene øyeblikket 🥶 og renner bort i neste øyeblikk 🥵.

Håper du har hatt en fin onsdag så langt 🥰


9 kommentarer
    1. Godt med litt velvære oppi alt det andre du har blitt utsatt for, – skikkelig fine ble de! Så ergerlig å bli syk, for vet jo du er glad i å komme deg ut på strikking m.m. Ønsker deg masse god bedring og at du blir fort bra igjen! 🤗🤞🙏

      1. Tusen takk 🥰 Det var godt å få orden på neglene, for de var litt vel lange. Kjedelig med en forkjølelse på toppen av alt annet, men ikke mye å gjøre med det. Klem 🤗

    2. Nydelige negler. Skjønner ikke hvordan du klarer å holde dem ved like i det daglige. Men da ser jeg ut i fra meg sjøl😅 Her er det korte, ustelte og litt flisete negler dessverre. Ikke langt bortpå neglebaren din for meg heller, så burde kanskje prøve en gang🤗

      1. Tusen takk 🥰 Grunnen til at neglene holder seg så bra, er at det legges på et lag med gel, og når det er uw behandlet blir det hardt og solid. Eneste gangene neglene kan brekke for meg, er nå de har vokst ut ganske mye. Damene i salongen er dyktige og hyggelige. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg