Stemningsfull og lun lunsjkonsert 🎶

Heisann og god ettermiddag!

Som jeg fortalte tidligere i dag skulle jeg på en lunsjkonsert med Benedicte Adrian i dag. For de som ikke skulle vite eller huske hvem hun er, så var hun den ene delen av duoen Dollie de Lux. Den andre halvdelen var Ingrid Bjørnov.

Bestisen og jeg var tidlig ute, så vi rakk å prate litt med E som jobber i informasjonen før vi gikk opp i salen.

Benedicte er fra Oppsal som meg, og det nevnte hun og jeg klappet selvsagt sånn at hun skulle se at det var flere fra bydelen til stedet 😉.

Hun hadde valgt ut et fint knippe med låter som hun fremførte. Noe fra Dollie tiden, Prøysen, Egil Monn-Iversen, Vera Lynn + litt til. Helt til slutt fremførte hun en nydelig sang hun hadde skrevet selv, som aldri har blitt utgitt. Jeg husket hva den het helt fram til jeg satt meg ned for å skrive…, men nå er det glemt.

Konserten varte i ca en time, og jeg kunne godt ha sittet en time til jeg 😉

Etter konserten gikk Bestisen, jeg og 5 andre ned på Veiviseren for en kopp kaffe og en vaffelplate. Vi var ikke de eneste som gjorde det, og det var ikke så lett å finne et bort. Til slutt fant vi et lite rundt bord, men det var ikke nok stoler så jeg gikk rundt å lånte en her og en der til vi fikk nok.

Vi ble sittende bortimot en time å skravle og hygge oss før vi brøyt opp å dro hvert til vårt.

Når jeg kom hjem dro jeg rett opp til Tosca for å se til henne. Som i går kom hun løpende å møtte meg når jeg låste meg inn. Hun var helt klar for masse kos før jeg ordnet doen hennes og skiftet vann i skålene. Nå er det bare en dag igjen, så kommer pappaene hennes hjem igjen 😸

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld 🥰

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg