Sovemorgen, og et nytt skjerf er ferdig 🧶

Heisann og god adventssøndag!

Ute har det snødd en del i natt, men akkurat nå er det opphold. Temperaturen ligger på -0,1C.

Jeg har sovet lenge i dag, og har nettopp gjort meg ferdig med Vinja sitt morgenstell. Ser på dagens episode av “24 stjerners julekalender” på NRK1. Det er gøy å se hvordan kjendisene løser oppgavene de blir tildelt hver dag. Hadde helt glemt hvordan det gikk med fjorårets deltakere, så jeg pløyde igjennom de episodene før helgen.

Før helgen ble jeg ferdig med Bystrikk skjerf no 2, se bilde, som jeg strikket i Gjesdal Pure Merino garn. Det eneste som står igjen er å feste løse tråder. Jeg har blitt så glad i disse skjerfene, og kommer garantert til strikke flere av dem når jeg har kjøpt mer garn. Likte godt å strikke av Gjesdal Poppis garnet, så jeg tenker at jeg kommer til å kjøpe mer av det.

Planen for i dag, etter hvert, er å komme seg ned i kjelleren å få opp alt av julepynt. Kroppen må bare få litt ekstra tid på seg til å våkne. For selv om jeg er feberfri så ser det ut til at kroppen trenger mer tid til å komme seg.

Håper du får en fin søndag 🥰

12 kommentarer

Siste innlegg