Sovemorgen i dag, og MGP-finale i går 🙈

Image by Jill Wellington from Pixabay

Heisann!

Jeg føler jeg gjentar meg selv, men det er en flott vinterdag utenfor vinduene mine. Temperaturen er fortsatt på minussiden nå på formiddagen, med -1,6C.

Innvilget meg en sovemorgen i dag, for jeg satt litt vel lenge oppe i går med mobilen i hånden, og så på forskjellige Tik Tok videoer.

Veldig lett å glemme tid å sted da, og følelsene svingte fra latterkramper til tårer. Sistnevnte når Brian May og Roger Taylor snakket om Freddie Mercury og den siste tiden han levet. Jeg kan ikke for det, men jeg blir fortsatt overmannet av følelser når jeg tenker på at han ikke er her mer….

Før på kvelden så jeg på finalen i den norske Melodifestivalen – MGP. Jeg hadde vel ikke noen klare favoritter, men syntes nok Frode og Northkid som også kom til gullfinalen var bra. Dessverre så tapte de for Subwoolfer, og jeg gremmes… Det er ikke noe i veien med låten, men for hvorfor må de se ut som noen idioter. Ja for det gjør de med de merkelig gule maskene. Jeg har ikke sansen for sånt, og syntes det blir for dumt. Mange er selvsagt uenig med meg, ellers hadde de ikke vunnet…. Jeg bare lurer på om de stemte på sangen, eller bare for at de skilte seg ut?

Om du ikke har fått det med deg, så kan du jo se på videoen her og gjøre deg opp din egen mening. Jeg har sagt min!

Planer for denne dagen? Jeg har i grunnen tenkt til å gjøre minst mulig. Plantene mine skal få litt omsorg, så tenkte jeg å begynne å se siste sesongen av Outlander sånn at jeg er klar når den nye kommer 6 eller 7 mars på Viaplay.

Håper du får en fantastisk søndag 🥰

 

2 kommentarer
      1. Ja det gjør de virkelig, men man vet jo aldri med MGP. Jeg elsker jo dette sirkuset som det er, og litt av morroa er jo å irritere seg over låter og klær osv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg