Søndag morgen, OL og kaffe i koppen ☕️

Photo taken with Focos

God morgen!

Sett kryss i taket…. Jeg våknet av meg selv i dag, allerede kl 07:30 noe som ikke skjer ofte på en søndag. Helt våken er jeg jo ikke, men det går seg nok til etter er par kopper kaffe.

TV’n er allerede slått på og innstilt på TV Norge, hvor det er OL og stafett for menn som gjelder. Mye spennende sport å se i utover dagen, så jeg bytter nok ikke kanal med det første.

Jeg har allerede fått unna morgenstellet til Vinja, og nå har hun krøllet seg sammen i fanget mitt å sover mens hun maler høyt.

Været i dag er grått og det ser ut til at det skal begynne å regne hvert øyeblikk. Det blåser også ganske mye, og det er nok ikke varmt selv om temperaturen ligger på +4,3C.

Håper du får en fin søndag 🥰

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg