Søndag, hviledag og en liten bloggpause

Bilde fra eget arkiv, som ikke er så klart som jeg trodde
Bilde fra eget arkiv, som ikke er så klart som jeg trodde

Hei og god morgen!

Været denne søndag morgen er litt ubestemmelig, overskyet med antydning til bedre vær! Temperaturen har bestemt seg, og ligger på +1,1C.

De siste dagene har bloggen og mye av sosiale medier bare fått være i fred, helt enkelt for at jeg trengte en liten pause fra det. Samtidig som jeg har fått unna ting som burde ha vært gjort for lenge siden.

Spesielt i går var jeg veldig fornøyd med egen innsats. Da startet jeg på morgenen med å gjennomgå gamle papirer, som bare hadde blitt slengt i en skuff. Det meste kunne faktisk bare kastes og fylte nesten en hel bærepose. Så gikk jeg løs på en ordentlig roteskuff med gamle elektriske gjenstander, kabler og ledninger som jeg ikke visste hvor hørte til. Nederst fant jeg til og med en radio som ikke lenger fungerer, så ja det var en skikkelig roteskuff. Det ble to fine hauger, en med kabler og ledninger og en med elektriske gjenstander som ikke fungerte.

Jeg er jo en person som har litt vondt for å kvitte meg med forskjellige ting, og har en del (ja en del) gamle mobiltelefoner liggende. De ble også dratt fram og lagt i haugen med elektriske gjenstander som som skal leveres til gjenvinning. De nyeste av dem ladet jeg opp for å komme inn å slette og tilbakestille til fabrikkinnstillinger, just in case. Jeg husket på å fjerne alle batteriene fra mobiltelefonene, for det har jeg hørt at man skal gjøre. I morgen når gjenvinningstasjonen åpner skal jeg dra å levere alt sammen.

I dag skal jeg ikke gjør annet enn å nyte søndagen, ha litt egenpleie og kanskje få lest meg litt opp på hva som har skjedd i bloggverden de siste dagene 😉

Håper du får en fin søndag 🥰

#søndag #bloggpause #pause #ryddedag #kaste #egenpleie

 

8 kommentarer
      1. Det var på høy tid å rydde litt, og da passet det så godt med en pause fra sosiale medier. Bloggingen tar mye tid, kanskje ikke å skrive innleggene, men når man følger en del personer så må man besøke bloggene deres også. Lese og svar kan mange ganger ta mye tid, selv om det er gøy, interessant og veldig spennende 😉

      1. Dette var noe jeg skulle ha gjort for lenge siden, men nå er det gjort. Batteriet på et par av mobilene holdt nesten på å sprekke, så det var jammen godt jeg fikk hentet de fram og kastet dem i dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg