Sola skinner, men balkongvinduene er frosset fast 🙈

Heisann!

I går lavet snøen ned og da det ga seg ut på kvelden hadde det kommet flere cm. I dag derimot har vi fått tilbake sola igjen, og med den noen minusgrader på -3,1C.

Var nettopp ute på balkongen for å prøve å koste snø av solcelle lyktene mine i balkongkassene, som har ca 5 cm med snø på toppen. Blir veldig lite lys av sånt. Det gikk veldig dårlig, for vinduene var fastfrosset. Håper sola klarer å tine de opp når den runder hushjørnet om et par timer.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg ut i går, men så hadde jeg ikke noe mer febernedsettende så jeg bestemte meg for å dra ned på Bryn senteret. Først måtte jeg grave fram garasjeporten, og det tok nesten det lille jeg hadde av krefter for snøen var tung i tillegg til at det var mye av den. Det var ikke så veldig gøy å kjøre heller, for snøen hadde lagt seg i gatene og det var skikkelig glatt. De aller fleste kjørte etter forholdene, så det gikk greit å komme seg til og fra Bryn selv om bilen sklei litt hit og dit.

Det ble litt usikkerhet blant noen av de fra Revmatikerne jeg skulle ha gått sammen med på “Lisa loves ABBA” i går, for det var røykutvikling i Lørenskog hus. Det viste seg å være inne i kino butikken i en popcorn maskin om jeg ikke husker helt feil. Kinoen ble stengt, men forestillingen Revmatikerne skulle på gikk som normalt. Skal ringe Bestisen senere i dag, for å høre hvordan forestillingen var. Fikk jeg solgt billetten min? Nei, jeg gjorde ikke det så det var dessverre penger tapt, men ikke noe å irritere seg over.

Hvordan er formen i dag? Vel, jeg har fortsatt feber men ikke like høy som i går. Så jeg skal ta det helt med ro i dag, og vie oppmerksomheten totalt til strikketøyet. Jeg har jo et par sokker som må bli ferdig til påske 😉

Håper du får en fantastisk søndag 🥰


10 kommentarer
    1. Uff, ikke noe greit å måtte ut og måke snø med feber i kroppen! Ønsker deg fortsatt god bedring og kos deg med strikking! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Formen er ganske grei nå i kveld, så dette går nok snart over. Nei, det var ikke greit å stå å måke snø i går, men det måtte gjøres. Ha en fin søndagskveld 🤗

    2. Er mye hipp og hopp med været nå for tiden men det går den rette veien. Leker med tanken om og samle alt jeg har i banken i en og samme bank. Før kunne man få renter ved innskudd men det er man milevis unna i dag. Ting forandrer seg med tiden og da kan det være en fordel at man kun har en bank. Må tenke litt på det men tror det er best for min del. Flatt bakhjul i går ble til at jeg rakk mye i går. Bortsett fra nye slange fikk jeg vaska tøy og vaska opp. Og jammen fikk jeg ikke vaska badegulv. Så i går hadde jeg energi igjen etter en lang dag. Dagene fremover blir litt kaos veit jeg men for ha fokus på positive ting. Har hatt en periode med mye dårlige tanker inni meg, så jeg må jobbe litt der. Ha en fin kveld.

      1. Været kan vi ikke gjøre noe med, og jeg tenker nok at vi ikke har sett det siste av snøen enda. Jeg har bankkonto i to banker, men bruker stort sett bare den ene. Tanken var egentlig at jeg skulle bytte bank, men så gikk det liksom i glemmeboken. Det hender jeg sparer litt der. Nå i helgen blir det påskerengjøring her i Casa Fres og Knurr, sånn at jeg kan få satt fram pynten. Energien er ikke på topp, men det må gjøres. Ha en fin fredda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg