Sol 🌞 ute, fridag i morgen…, kanskje 🤞

Lotusflower from Pinterest
Lotusflower from Pinterest

Hei og god formiddag!

I dag bader byen i sol fra en knallblå himmel, og det ser ut til å bli en flott vinterdag. Temperaturen lå på -0,8C da jeg sjekket ved 9 tiden.

Nok en arbeidsdag er godt i gang, og jeg har fått unna noen saker siden i dag morges. Må bli klar med mest mulig i dag, for jeg bedt om en fridag i morgen. Ikke noe kjekt om halvferdige ting blir liggende helt fram til tirsdag i neste uke 🙈

Nå har jeg tatt meg en kombinert frokost/lunchpause. Burde selvsagt ha spist på morgenen, men jeg har aldri matlyst før jeg har fått i meg den første kaffekoppen. Etterpå skjer det ofte at jeg helt glemmer å spise, fram til rundt nå på formiddagen. Kroppen og ikke minst hode trenger energi for å fungere ordentlig, så jeg må nok se å skjerpe meg…..

Fortalte i går at jeg hadde bestilt de beste batteridrevne t-lysene hos Plantasjen. Gleden ble dessverre kortvarig, for ut på formiddagen i går fikk jeg mail fra dem. Hvor de informerte om at ordren var kansellert pga at de ikke kunne levere varen. Så i går kveld sjekket jeg litt rundt på nettet, og fant ut at Jernia hadde noen som lignet å som folk hadde gitt tilbakemelding på var veldig gode. I stedet for å bestille t-lysene, har jeg tenkt å dra i butikken å kjøpe dem der hvis jeg like det jeg ser.

Planer for denne dagen? Jeg må ut en tur etter jobb, for å kjøpe inn noen flere vitaminer og litt annet til kjøleskapet. Utover det tar jeg det som det kommer 😉

Håper du får en fantastisk onsdag 🥰

#onsdag #januar #været #arbeidsdag #hverdagslivet #mat #tlys

 

12 kommentarer

Siste innlegg