Sofie sjalet er endelig ferdig 🧶

Heisann!

Ikke det beste bilde av Sofie sjalet akkurat, men jeg skal ta et bedre bilde etter at jeg har fått festet alle løse tråder. Å de er det dessverre blitt mange av. Ikke at jeg har brukt så mange nøster, men heller at tråden har røket og hatt mange knuter.

Jeg satt noen timer å strikket i dag for å få det ferdig. Skal innrømme at jeg ble litt lei på slutten. I tillegg til at jeg kjente det godt i skuldrene også.

Måtte prøve det, og det var så mykt og deilig så dette blir godt på kalde vinterdager 🥰

8 kommentarer
      1. Ja akkurat dette garnet er veldig mykt og godt, så det blir ordentlig lunt og godt rundt halsen 🥰 Jeg har blitt veldig glad i disse skjerfene og sjalene. Kan nok hende jeg strikker flere i forskjellige farger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg