Snøfall i natt ❄️ og nye negler i dag 💅

Heisann og god mandag!

Ute blåser det ganske bra i dag, men himmelen er relativt blå og sola skinner. Temperaturen ligger på +9,7C rett før sola treffer balkongvinduene mine. Kanskje litt lavere på skyggesiden.

Jeg har vært så fornøyd at sola har smeltet bort en god del av snøen, men er jo også  fullstendig klar over at vinteren ikke er over enda. Å i natt dalte snøen ned, og når jeg våknet ved 8 tiden i dag lå det et rent og hvitt teppe på bakken. Ettersom det er varmegrader har den begynt å smelte og det flyter mye vann ute i gården. 

Akkurat nå står balkongdøra åpen, og om ikke lenge skal jeg ta med meg kaffekoppen og sette meg ut å nyte sola. Det er lenge siden det har vært så varmt at jeg kunne sitte der, for når sola står på kan det lett bli nesten +30C der ute selv på vinteren.

Jeg hadde time til å fikse neglene mine kl 11 i dag, og som vanlig surret jeg bort tiden så jeg fikk dårlig tid. Å når jeg har dårlig tid, ender det ofte opp med at jeg får enda dårligere tid. Det skjedde selvsagt i dag også, for i det jeg tok på meg jakka for å gå kastet Vinja opp en mega hårball. Den kunne jeg jo ikke la ligge der til jeg kom tilbake igjen…

Bestemte meg i går for å gå for en grønn lakk, men hadde ikke helt bestemt hvilken nyanse. Jeg kikket kjapt over de grønne de hadde, og endte til slutt opp med no 44 som er denne på bilde over her med glitter. Lilla og rosa er og forblir favorittfargene mine, men grønn ligger ikke langt etter det heller 💚 Da jeg var å fikset neglene sist, hadde neglen på venstre pekefinger knekt så det måtte settes på en falsk negl. Nå i dag hadde min egen negl nesten vokst helt ut igjen.

Senere i kveld skal jeg treffe VIP Gjengen for strikke sammen, og denne gangen skal vi ikke møtes hjemme hos en av oss. Nei, vi skal treffes på et sted som heter Liv og Røre, som ligger på Triaden. Det skal bli spennende og møtes på et nytt sted, og om vi liker oss der kan det jo hende at vi kommer til å fortsette å møtes der heretter.

Håper du får en fantastisk mandag 🥰

6 kommentarer
    1. Flotte negler, – fint å bytte på litt. 🥰 Nydelig vær de siste dagene, og herlig nå som sola varmer såpass at den smelter bort snøen! 👍

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg må ha litt forandring, ellers blir det kjedelig. Her er det fortsatt en solrikt i dag, men litt kjøligere enn i går. Så lenge det er sol, så kan jeg bare ta på en tjukk jakke. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg