Snøfall ❄️, nei forresten ☔️

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Dagen startet grå og trist, men nå er himmelen blå og sola skinner. Temperaturen ligger på +4,5C.

I går kveld ble det plutselig veldig lyst ute, og snøen lavet ned. Snøflakene var store så det tok ikke lang tid før det la seg noen cm på bakken. Æsj tenkte jeg, mer snø nå 🥶 Ikke lenge etterpå begynte det å blåse kraftig, etterfulgt av regn. Å vipps så forsvant snøen igjen, til min store glede 😊

Jeg våknet grytidlig i dag kl 07:30 og var lys våken. Det var ingen ide å prøve å sove noe mer, så jeg sto like godt opp og fikk unna både Vinja og mitt sitt morgenstell. Hun var overlykkelig for at mamsen hennes sto opp så tidlig, hihi.

Det var på tide å fylle ut og sende meldekortet til NAV igjen i dag, og denne gangen gikk det raskt. Jeg sjekket meg selv bare en gang, og så sendte jeg det inn. OCD’n slo ikke inn i dag av en eller annen grunn 😊

Jeg hadde tenkt til å friske litt på hårfargen i dag, men tror jeg venter til i morgen. Kjøpte inn Nutrisse No 10 før helgen, som er en ganske lys farge. Min egen farge har blitt ganske ujevn, med veldig lyst hår på toppen og en blågrå farge midt bak. Noe jeg syntes ser litt merkelig ut 😉

Nå er en sen frokost spist, og jeg har sett noen episoder av “The golden girls” (Pantertanter) på Disney+, og nå er det på tide sparke i gang resten av dagen 😊

Håper du får en fin lørdag 🥰

#været #lørdag #snø #regn #meldekort #hårfarge

 

8 kommentarer
      1. Jeg var ikke lei meg når snøen forsvant igjen, og tok med litt av den gamle også. Blir nok ikke siste gangen vi får snø, men da håper jeg den forsvinner igjen like fort som nå 😉 Ha en fin søndag, klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg