Snøen har kommet, og jeg nyser 🤒

Photo taken with Focos

Heisann og god vintermorgen!

Jammen kom det ikke snø i løpet av natten, noe jeg ikke helt trodde at det ville gjøre. Se så feil kan man altså ha. Temperaturen ligger akkurat nå på +1,3C, og der har den stort sett vært siden jeg gikk å la meg sent i går.

Det er ikke meldt om noe kaldere vær, så jeg tenker at snøen bare er på gjestevisitt og forsvinner igjen ganske snart.

Jeg er akkurat ferdig med å medisinere kattene, og innvilget meg en aldri så liten kaffepause.

Status på forkjølelsen, er at den er hjertelig til stede. Jeg sitter her med feberhete kinder, nyser og pusser nesen om hverandre. Så her blir det ikke gjort de største sprellene i dag kjenner jeg. Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten til fortsatt kunne jobbe hjemme når forkjølelsen kom snikende på meg. Godt jeg har det jeg trenger i skapene og fryseren, for ut blir det ikke aktuelt å dra på et par dager….

Håper du får en fin tirsdag 🥰

#snø #åretsførste #tirsdag #forkjølet #hverdagsliv #helse 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, henger i denne forkjølelsen dessverre 🥰 Ja i går lå det et tynt hvit lag med snø når jeg våknet, men gradene steg utover dagen og det forsvant igjen. Nå er det grønt og fint igjen over alt 😉

      1. Jeg hadde jo hørt at det var meldt snø, men jeg trodde det bare kom litt høyere opp. Nå er den i allefall bort igjen. Foreløpig har kattene det bra 😊 Vinja fikk påvist en fortykket hjertemuskel pga stoffskifte i fjor, så hun går på noe som heter Apelka for det. Ronja fikk påvist diabetes nå i august og går på ProZink, så her er den den rene sykestuen morgen og kveld 😉

      1. Tusen takk 🥰 Det ble litt lett regn her også utover dagen i går, så nå er det ikke antydning til snø her i Oslo. Ha en fin dag du også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg