Snøen er borte, fortsatt pjusk og mat på døra

Image by cocoparisienne from Pixabay
Image by cocoparisienne from Pixabay

Heisann!

Allerede på formiddagen i går forsvant snøen vi hadde fått i løpet av natten. I dag våknet jeg til tjukk tåke, men med en langt høyere temperatur på +8,3C. Bare for å syte litt, så er det nå blitt mer huskaldt.

Formen er fortsatt ganske dårlig, og det som holder meg oppe er febernedsettende medisin. Da klarer jeg å gjennomføre arbeidsdagen min her hjemme. Hadde vi ikke kunne praktisere hjemmekontor fortsatt, ville jeg neppe ha orket å gå på jobb.

Jeg ante allerede i går at jeg ikke kom til å orke å dra ut å handle i dag, så jeg logget meg inn hos “ODA” og bestilte de matvarene jeg trengte. Ettersom jeg var tidlig ute kunne jeg velge å få varene hjem allerede mellom 08:00-10:00. Jeg satt midt oppe i en og så ikke hva klokken var da de kom, men det var nå i alle fall før 09:00. En fin måte å fylle opp kjøle- og matskap på, når man ikke kan gå i butikken selv.

I går lå jeg på sofaen og halvsov hele tiden etter at jeg var ferdig å jobbe. Jeg nærmest hakket tenner der jeg lå under 2 strikkepledd og et fleezepledd + at jeg hadde på meg en langarmet genser og en stor og god collagejakke.

Håper din onsdag er fin 🥰

#snø #tåke #pjusk #feber #helse #matpådøra #oda

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg kommer til å jobbe hjemmefra i morgen også, da kan jeg slappe mer av. Blir ikke så mye stress her, bare kattene som kommer å vil hjelpe til 😉

    1. Uff da, kjedelig med slikt. Men vil tro at det var godt at snøen forsvant. Min erfaring er at når temperaturen går opp ute, kan kulden slå inn i hus til det har stabilisert seg. Du er heldig som kan bestille matkasse, her ute i distriktet tror jeg ikke vi kan. Ønsker deg en god natt med masse god bedring <3.

      1. Tusen takk 🥰 Sola kom ut på dagen i dag, og det ble fin temperatur både inne og ute på balkongen. Døren ut kunne stå åpen sånn at kattene mine kunne være ute en stund. Når Coronaen blomstret for fult her i Oslo var det ikke så gøy å gå i butikken, og da syntes jeg det var greit å bestille maten og få den hjemsendt. Veldig glad for at vi har den muligheten, også nå som jeg er forkjølet. Jeg var ikke lei meg for at snøen forsvant, for det var litt i tidligste laget for den nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg