Snart juleferie 🎅🤶, og jeg fikk ordnet litt av hvert i går

Image by Jill Wellington from Pixabay Christmascookies
Image by Jill Wellington from Pixabay Christmascookies

Heisann og hoppsann!

Ute sloss sola med tåka, og akkurat nå er det ikke godt å si hvem det er som vinner kampen. Temperaturen ligger på +3,2C.

Det er siste arbeidsdagen før en lang juleferie starter. Normalt ville jeg ha logget av 14:15, men det er årets siste All-møte kl 15:00 og det vil jeg gjerne ha med meg. Det skal virkelig bli godt å ferie nå kjenner jeg.

I går ringte jeg til Evidensia DK Lørenskog, og bestilte time for sjekk av stoffskifte til Vinja. Jeg kunne ha tatt en time denne uken, men valgte å ta på mandag i stedet. Det viktigste er at de sjekker det før julehelgen kommer.

Da jeg var en tur på Bryn senter i går, bestilte jeg også time for å fikse neglene mine hos Iris Nailbar til i morgen. Det blir ordentlig julenegler denne gangen, med rød glitterlakk og påtegnet pynt i hvitt som jeg også hadde til jul i fjor.

Jeg hadde tatt med meg tastaturet jeg kjøpte hos Claes Ohlsson på mandag og fikk tilbake penger for det. De hadde ikke noe annet som passet til nettbrettet, enn det gamle jeg hadde fra før. Jeg syntes at jeg burde ha fått en beklagelse fra butikken, på at jeg hadde fått feil informasjon. Det at jeg kunne koble det opp mot iPad’n, men nei det skjedde ikke….

I dag har jeg ikke tenkt meg lenger utenfor døren enn ned i postkassen. Jeg skal bruke ettermiddagen og kvelden på å skrive noen julekort, og finne ut hvilke julekaker jeg har lyst til å bake.

Håper du får en fin midt i uken dag 🥰

#hverdagsliv #førjulstid #katteliv #negler #tastatur #ordneopp

 

8 kommentarer
    1. Så herlig med ferie nå ♥ Det unner jeg deg.
      Godt å få gjort litt før jul også. Her er det 9 grader i dag. Og masse regn.
      Du må ha en flott dag videre, og god ferie ♥

      1. Tusen takk 🥰 Ja nå skal det bli deilig med ferie helt til neste år 🥰 Jeg har fått med meg at det ikke er så bra vær på din kant av landet i dag. Her måtte sola kompromisse med tåka det meste av dagen, men nå etter mørkets frembrudd er det klarvær 😊

      1. Ja jeg må si at det var godt å kunne logge meg ut i dag, og vite at jeg ikke skulle på igjen før i januar 😉 Skal komme med bilde av de nye neglene når de er klare 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg