Sløv torsdag og fortsatt au i skulderen

Heisann!

Ute har det vært en nydelig dag i dag også, med sol og blå himmel. Temperaturen var kanskje ikke like varm som i går, men den landet på +5,6C.

Nå har jeg sunket langt ned i godstolen, og sitter å ser på Go’kveld på SVT1. I dag som det er torsdag, er det «gjør om meg» dag noe som alltid er veldig spennende å se på. Noen ganger kan man snappe opp noe tips også til klær og til sminke. Sistnevnte skulle jeg virkelig trenge litt veiledning i, for jeg sminker meg jo omtrent aldri og når jeg gjør det syntes jeg alltid at jeg ser merkelig ut. Som på bilde, hvor jeg har gjort et forsøk på å tegne på øyenbryn… Noe jeg ikke lenger har selv, vel omtrent ikke 🙈

Det har i grunnen vært en veldig sløv dag her i Casa Fres og Knurr. Hele formiddagen gikk med til å gjøre minst mulig og sitte foran tv og se på You Tube kanaler jeg følger.. Å det er veldig varierte temaer.

Til slutt kom jeg meg inn i dusjen og gjorde meg klar til å dra ut for handle litt. Først dro jeg bort på Bogerud Tekstil og kjøpte to store nøster med Viking pleddgarn i svart og hvitt. Så gikk ferden rett ned på Bryn senteret hvor jeg tok helgehandelen i dag. Det er alltid så mye stress og mas på fredagene, så jeg prøver å unngå den dagen.

Skulderen min er fortsatt veldig sur og grinete, så jeg orket ikke å sitte ved PC’n å jobbe i dag. Litt derfor jeg ikke har vært på bloggen tidligere i dag. Nå bruker jeg nettbrettet, som ikke sliter like mye på armene mine.

Håper du har og har hatt en fin torsdag 🥰

 

2 kommentarer
    1. Man skal ha noen slike dager som man bare gjør som man vil og ikke alt man burde gjort. Jeg sminker meg også veldig lite og det blir helt likt hver gang liksom. Skulle nok tatt et kurs på slikt ja.

      1. Ja jeg er så enig med deg, og akkurat nå med vondter i skulderen var det ekstra godt 😉 Jeg syntes dette med sminke er litt vanskelig nå som jeg har blitt eldre. Den måten jeg sminket meg på før, passer ikke lenger, så et kurs hadde virkelig vært nødvendig 😉 Ha en fin kveld videre 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg