Sløv søndag, snøfall ☃️ og maskefall

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Det snør, det snør tiddelibom.. Akkurat da jeg tok bilde var det opphold, men nü laver snøen ned og det er skikkelig vinter utenfor. Kaldt er det ikke med bare -0,2C.

Morgenstellet til Vinja og smĂĽfuglene ute er ferdig, og roen har senket seg. Vinja har fĂĽtt litt godis fra julekalenderen sin, og nĂĽ ligger hun ĂĽ tar seg en formiddagslur i sofaen.

I går var det meningen at jeg skulle ha vært hos Bestisen, for å bake krumkaker og brune pinner sammen med henne og kusinen hennes. Dessverre så våknet jeg opp med en skikkelig stiv nakke, så ille at jeg nesten ikke klarte å snu på hode. Det verket fra midt nede i ryggen og helt opp i hode. Jeg måtte helt enkelt bare avlyse 😞 Jeg valgte også å la bloggen ligge og tok dagen helt med ro.

Akkurat nå sitter jeg å nyter den første kaffekoppen, mens jeg ser langrenn på NRK. Det er mye sport i dag, så jeg skifter nok ikke kanal med det første 😉

I går var det også finale i “Maskorama” og jeg var så spent på om min favoritt Snømonsteret ville vinne. Å til min store glede så ble det sånn 😊 Allerede i første programmet sa jeg at jeg var sikker på at, det var Didrik Solli Tangen som gjemte seg bak masken. Hadde jeg rett? Det hadde jeg vettu 👏 Det har virkelig vært spennende, og litt vanskelig denne gangen. Den som imponerte meg mest var Abid Raja, som hadde gått rundt med bøyde ben i flere program for å skjule høyden sin.

Har du fulgt med pĂĽ Maskorama?

Håper du får en fantastisk søndag 🥰

#søndag #vÌret #snøfall #maskorama #katteliv #advent

 

9 kommentarer
    1. Ja, jeg har fulgt med på Maskorama med et par unntak. Har truffet rett 4 ganger, men selv om jeg tenkte på Didrik, så syntes jeg det minnet mer om Emil Solli Tangen, så der røk jeg 😉 Artig å gjette og lytte til stemmene uten å vite hvem de er syns jeg.
      Håper nakken din er bedre i dag. God 3. søndag i advent. 🙂 <3

      1. Ja nakken min er mye bedre i dag heldigvis 🥰 De er like de to brødrene, men jeg jeg sjekket de ut hver for seg og lyttet til det de har gjort å fant ut at det bare måtte være Didrik. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    2. Å få stiv nakke er noe skikkelig herk. Håper det bedre seg for deg. Høres ellers ut som du har julestemning rundt deg <3. Artig du tippet riktig. Har kanskje sett programmet et par ganger, greier ikke bli engasjert :). Ønsker deg en god dag og at nakken bedrer seg. Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Nakken min er mye bedre i dag, og jeg føler meg i ganske god form 🥰 Ja nå står julestemningen i taket her, for i går pyntet jeg juletreet også. Jeg elsker alt av konkurranseprogram, og være med å gjette er så gøy 😊

      1. Ja det passet veldig dårlig med stiv nakke når jeg skulle bake, men ikke mye å gjøre med det. De andre to bakte de tingene vi alle hadde planlagt, men jeg tenker at jeg fikser det på egen hånd jeg. Syntes sånne konkurranseprogram er veldig spennende og deltar med iver og glede 🙂

      1. Didrik har en veldig spesiell stemme, både når han synger og når han tullprater som han gjorde. Så jeg følte meg veldig sikker på han, men ikke noen av de andre. Jeg liker virkelig sånne program og koser meg med å gjette 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg