Sløv søndag med frukt i skålen

 

Heisann!

Da var kvelden kommet igjen, og dagen har bare rast av gårde selv om jeg ikke har gjort så veldig mye i dag.

Kroppen har ikke spilt på lag i dag, så det meste av dagen har jeg sittet i godstolen og sett på noen av favoritt kanalene mine på YouTube. I tillegg til å føle meg helt energiløs med vondter over alt, har jeg også vært så frossen at jeg pakket meg inn i et par pledd. Da jeg endelig følte meg varm kom jammen Jon Blund, og jeg forsvant inn i drømmeland en times tid.

Du tenker kanskje at nå blir hun syk igjen, men nei da det blir hun ikke. Det at jeg blir så frossen er helt normalt for meg, og har nok med at jeg har kroniske betennelser i kroppen. I tillegg til fibro og artrose i de store leddene fra livet og ned.  Da jeg frøys som verst kom Vinja og la seg i fanget mitt, og hun var så varm og god å fungerte fint som et varmeteppe 🥰

Hihi, frukt i skålen er vel kanskje ikke helt riktig 🤪 Jeg har fylt den opp med frukt karameller, som ikke er spesielt sunne men de er veldig gode. Kjøpte en kjempestor pose da jeg var hos Gigaboks for noen uker siden. Kommer nok ikke til å få spist dem opp med det første, om ikke noen kommer å hjelper meg da 🤔

Det ble aldri til at jeg dro ned på auksjonen og la inn bud på bakebollen jeg skrev om i går og tidligere i dag. Jeg tenkte lenge og hardt på det, men før jeg ble ferdig å tenke var det uansett for sent. Da var auksjonen allerede over ettersom den gikk av stabelen tidligere enn jeg trodde…

Nå maser Vinja på å få ligge fanget, så det er vel på tide å legge bort PC’n så hun får plass 😻

Ha en fortsatt fin søndagskveld 🥰

 

4 kommentarer
    1. Noen ganger er det på sin plass og kunne sløve. da er nok også fruktkarameller gode å ha. Frost i kroppen kjenner jeg til, liksom slitenhet går over i frost. Og katter er nesten litt rare slik, de kan finne på å legge seg der kroppen ikke er god. Håper mandagen din blir fin med litt mer energi. <3

      1. Ja man trenger noen sånne dager i blant, sånn at kroppen kan hente seg inn igjen. Jeg merker at det er flere ting som gjør at jeg blir frossen, og sliten er definitivt en av dem. Hihi, ja kattene forstår mye mer enn det vi tror de gjør. Våknet tidlig i dag med en god følelse i kroppen. Ha en fin mandag du også, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg