Sløv dag med Podcast

God kveld!

Ute har det vært litt blandet vær. På formiddagen var det klarvær, som etter hvert ble erstattet av snøvær. Temperaturen har ligget på -3,5C i hele dag.

Skulderen og nakken min har vært litt ugreie i dag også,  så jeg har holdt meg i ro det meste av dagen. Nå i kveld har det løsnet en del og jeg er bare doven i ringfingeren og lillefingeren. Å det lover bra for morgendagen.

Jeg har for det meste sittet innpakket i lune pledd og hørt på Podcast. Startet med litt krim, men når det ble for dystert gikk jeg over til Opptur med Annette Walther Numme og Ingeborg Heldal. Det er en herlig Pod uten filter, som er en ren nytelse å høre på. Begynte å høre på den da jeg fant igjen app’n Podbean, og jeg startet på de eldste som ble publisert i 2020. Har du hørt på den?

Det har blitt mye kjøtt i det siste, så i dag ble det laks med aioli og poteter til middag. Det var veldig godt, men jeg savner den gode sausen jeg kjøper i Sverige fra ABBAs. Skal kjøpe et lager når jeg kommer over grensen igjen.

Nå skal jeg fortsette tv kvelden, og startet med Alle mot Alle fra i går.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🥰


8 kommentarer
    1. Jeg hører ikke så mye på podcast, men skal sjekke ut denne. Heldal og Numme har jeg sett på Alle mot alle, og sistnevnte er jo med i “16 ukers helvete” nå. På strikkekinoen igår så vi på “Mord i Venezia”, en film fra 2023. Litt uvant med en annen i rollen som Hercule Poirot, men grei nok. Tror den er basert på boka Halloween-selskapet av Agatha Christie. Håper skulderen og nakken har blitt bedre til idag! 🤗

      1. Jeg hører på Podcast mye innimellom, så kan det går litt tid igjen innen jeg er innpå igjen. Jeg har sett Mord i Venezia her hjemme, men likte den ikke. Tror det har noe med at jeg ikke klarer å se noen andre enn David Suchet i rollen som Poirot 😉 Skulderen min er ganske grei i dag, men nå er det nakken som er stiv i tillegg til at jeg har blitt forkjøla. Er det ikke det ene så er det det andre 🙈 Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Jeg elsker å høre på Podcast, men det blir ikke til at jeg gjør det hver dag. Her har jeg gått fra det ene til det andre, med at skulderen er ganske bra til en stiv nakke og en forkjølelse. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg