Skulle bare kjøpe plastposer 🤷🏻‍♀️

Heisann og hoppsann!

Ute er himmelen helt blå, og fra her jeg sitter kan jeg ikke se en eneste skydott 😎 Temperaturen nå på morgenen ligger på +15,6C.

I går ble det dårlig med blogging, for jeg var ute hele dagen og når jeg kom hjem ommøblerte jeg i stua. Vet ikke om du husker det hvite bordet jeg reddet fra konteiner bilen? Vel, jeg ville gjerne ha plass til det, og nå har jeg endelig fått det.

Møtte Bestisen på formiddagen i går, for å dra en tur på IKEA hvor jeg bare skulle ha plastposer + at jeg skulle se på en ny kontorstol. Å jeg fant en kontorstol som jeg kommer til å kjøpe litt senere, som var god å sitte på og som hadde god støtte til korsryggen min.

Kom jeg hjem med bare de plastposene jeg hadde planer om å kjøpe? På ingen måte 🙈 Det ble et skojern til å ha i vesken, en sånn sak til å sette kjøkkenrullen på, som jeg skal bruke til å ha garn på, og så to planter som jeg egentlig ikke hadde plass til. Det var først en Chamaedorea Elegans, en liten sak med lange stilker og blader som er som vifter, og så en stor Strelitzia som du på bilde over her. Måtte flytte litt rundt på plantene min for å få plass den store…

Vi var også en snartur innom Lyreco for å kjøpe en perm med faste plastlommer som skal brukes til å samle dokumenter fra Revmatikerforeningen. De hadde 3 typer hvor forskjellen var antall plastlommer inni, og vi valgte begge den med flest lommer.

Hva skjer denne freddan? Jo, etter en kaffekopp til skal jeg skifte gardiner, duker og putetrekk i stua. Har hatt oransje farger siden jul, men nå blir det lys lilla og rosa. Det blir en utfordring å skifte putetrekk, for jeg har fortsatt ikke fått kjøpt nye puter… Det tynne trekke rundt har gått helt i oppløsning flere steder, men jeg stapper det inn så det blir nok ei rå 😉

Håper du får en fin fredag og Midsommer til mine svenske bloggvenner 🌞

10 kommentarer
    1. Jeg flirer her jeg sitter, fordi jeg kjenner meg så igjen. Jeg dro ofte på matbutikken for å handle og kom hjem med varer + plante. Strelitzia er så flott.

      1. Det er ikke alltid like lett å holde seg til handlelista, og i alle fall ikke når jeg går igjennom avdelingen for blomster på IKEA. Å på et hagesenter er det enda verre… Jeg har aldri hatt en Strelitzia, så dette blir spennende 🥰

    2. Kjekke ting du fikk tak i på IKEA! 👍 Flott Strelitzia! Her er det også en slik, lettstelt og vokser fort. Stor rot, så jeg har pottet om et par ganger. Artig å bytte på litt av gardiner og putetrekk. Jeg har visst noen gule puter jeg har hatt siden påske, men det er noe grønt på de også, så de får bli. Sol og fint vær idag, – ha en fortsatt fin dag! ☀️🤗🌸

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har aldri hatt en Strelizia før, men jeg ser jo at den står i litt liten potte så den må snart pottes om. Vil vente litt til den har vennet seg å være hjemme hos meg. Det ble en helt ny stue her nå med syrinfargede (lilla) gardiner og matchende duker og puter. I går var sommeren tilbake igjen, men i dag er det overskyet og det er ventet regn senere. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    3. Slik blir det gjerne når man bare skal handle det ene. Jeg og sikkert mange med meg kjenner seg igjen. Etterpå skal jeg sjekke et nokså nytt spisested her i byen ved navn Alpenhaus. Av bildene er det litt inspirert av Tyrol og spisesteder i alpene. Det blir en ny opplevelse. Har sjekke alpenhaus.no det ser bra ut. I grunn sjelden jeg spiser ute det er noe nytt så jeg aner ikke hva som møter meg. Ha en fin dag.

      1. Nei det er ikke alltid like lett å komme ut av butikkene med bare det man bestemte i forveien. Hvordan var maten på Alpenhaus? Sjekket menyen og de hadde mye godt der. Blir ikke så ofte jeg er ute å spiser middag lenger jeg heller, men det er jo hyggelig når det skjer. Ha en fin lørdag.

      1. Hihi, ja det er vel likt for oss alle sammen det 😉 Jeg fikk skiftet farge i stua i går, og det var som å få et nytt rom. Det ble lyst og sommerlig 💜🩷

      1. Ja jeg er helt enig med deg, og jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg ikke har kommet ut fra IKEA mer enn 2 ganger med bare det jeg skulle ha 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg