Skjerfet er ferdig 🧶

Heisann!

I går kveld ble jeg endelig ferdig med det siste Bystrikk skjerfet mitt. Har ikke vært så effektiv med dette som jeg har vært med andre prosjekter, for jeg begynte jo på det allerede i november/desember i fjor. Det høres litt rart ut å si i fjor, for det høres så leeeenge siden 😉

Jeg tok bildene med Snap og filter så de er litt mørkere og fargen på skjerfet er også litt mer oransje enn i virkeligheten.

Her kan du se skjerfet litt bedre og mønsteret kommer bedre fram. Jeg har ikke brukt original garnet som er enten Bystrikk Merino eller Tynn Merino og Tynn Kidsilk Erle. I stedet har jeg valgt Lollipop garn fra Europris (House of Yarn), og strikket med dobbel trå. Det skal sies at de har akkurat samme garnet hos Sparkjøp til samme pris, men der kaller de garnet Poppis.

Det eneste som er litt dumt når man bruker flerfarget garn, er at det er veldig vanskelig å matche fargen når man må bruke flere nøster med garn. Jeg trodde jeg hadde funnet en løsning, men den fungerte ikke helt bare nesten…

I løpet av kvelden skal jeg feste løse tråder, så kan jeg bruke det i morgen 🧶

10 kommentarer

Siste innlegg