Shrek The Musical i Lørenskog Hus fredag kveld

Shrek “The Musical”

Heisann!

På fredag var jeg i Lørenskog Hus og så på Shrek “The Musical”. Jeg visste at  skuespillerne var amatører, men ikke at de var barn/ungdommer. Å så flinke de var alle sammen 🥰

Skuespillerne var i alderen 7-19 år, og er med i Lørenskog musikalteater, som er en frivillig foreldredrevet organisasjon som ble stiftet i 2013.

Forestillingen var bygget på Disney klassikeren Shrek, og den var så profesjonelt laget og fremført. De brukte ikke bare scenen, men også deler av salen i forestillingen. Alle skuespillerne var så dyktige både i sang og skuespill. Allikevel var det en person som jeg syntes hevdet seg litt ekstra, og det var Iselilja Nilsen som spilte eselet. Hun var bare helt fantastisk, og stjal showet etter min mening.

Salen var helt full, og de fikk stående applaus og jubelrop når forestillingen var over 🥰

 

8 kommentarer
    1. Slike ting er fine og kultur er viktig. Startet med julegavene lørdag og fortsetter etterpå. Var tidlig ute og gikk innom Kitchen. Min søster ville ha en liten kjele men nå blir det to. Det var salg på halv pris, så 2 kjeler for 600 kroner er er bra sak. Var trolig den første kunden der for hun bak disken pakket det inn for meg i pent julepapir uten tillegg i prisen. Sjelden at man opplever slikt nå før jul. Det blir strømper til min bror og engangsbestikk til min søster til bruk på campingen. Legger mindre penger i gaver nå enn i fjor så det var kanskje litt mye med 2 kjeler til min søster men hun kan bytte den ene. Alt koster og inntekta mi er heller skrall. Heldig er en kollega av meg som har fått ny jobb – vil tjene mer enn 130 000 mer i den nye jobben. Men nå blir det handling av julegaver. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er viktig å støtte sånne kulturelle innslag, og spesielt når det er barn og ungdom som har rollene. Jeg har ikke kjøpt noen julegaver enda, men det haster ikke, for jeg skal kun kjøpe en dette året. Nei det er nok ikke ofte man får hjelp til å pakke inn gavene på denne tiden av året, så der var du heldig. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg