Serietips: The book of Boba Fett

Jeg har vært Star Wars fan helt siden den første filmen kom, tilbake på 70-tallet. Hvor mange ganger jeg har sett filmene har jeg ikke tall på. Jeg kan ikke få nok av dem 🤩 I 2019 kom tv-serien Mandalorian, og nå har The book of Boba Fett kommet. Jeg så første episoden i går kveld, og kan nesten ikke vente til neste kommer 🥰

Er du Star Wars fan som meg, vil du ikke gå glipp av denne serien. Just saying! Du finner den på Disney+.

I rollen som Fennec Shand finner du Ming-Na Wen, som opprinnelig kommer fra Macao ca 40 mil fra Hong Kong. I rollen som Boba Fett finner du en av mine store favoritter, Temuera Morrison som kommer fra New Zealand. Han var så forandret at jeg kjente han nesten ikke igjen med en gang.

#serie #serietips #disney

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg