Ser du sola 🌞

Vann kunst

Heisann!

I går morges hadde jeg fylt opp litermålet med rent vann, og var på veg ut på balkongen for å fylle opp vannskålen til Vinja, og vanne rosen min.  Selvsagt hadde jeg ikke dyttet døren ordentlig opp, og dørhåndtaket havnet inne i erme på genseren min. I sakte kino så jeg hvordan deler av vannet løftet seg ut av litermålet, og landet med et plask på golvet. Typisk meg å gjøre noe sånt… 

Da jeg så nærmere på gulvet, så fikk jeg assosiasjoner til Edvard Munch maleri av solen. Kan du se det? Kanskje ikke med en gang, men et lite vann kunstverk er det da, hihi

 

14 kommentarer
      1. Ja av og til gjør det faktisk det 😉 Kanskje jeg skulle prøve å gjenskape, lenge siden jeg har forsøkte meg på det. I de siste årene har jeg fargelagt andres tegninger i stede for å forsøke å lage noen egne. Kos deg med godsakene fra hagen, klem 🤗

    1. Det er deilig i sola så lenge den er framme men det blir fort kaldere. Sov godt i natt og har vært ute alt 3-4 ganger men ingen skogsturer i dag. Til uka blir varmen skrudd på her i blokka så da jeg jeg få det varere. Og det er på tide. Så er halve september snart historie og det er fort mørkere om kvelden. Er nøye med refleksvester, har 4-5 av dem men burde ha skaffet meg noen nye. Refleks redder liv så det er en billig forsikring. Ha en fin kveld.

      1. Ja så lenge sola skinner er det veldig varmt og deilig ute og inne på balkongen, og akkurat nå kom den fram så de er nærmest Hawaii stemning der ute. September har gått fort så langt, nesten for fort og ja både refleksvest og vanlig må hentes fram igjen. Viktig å bli sett, og som bilfører har jeg hatt noen ubehagelig opplevelser med folk som går i mørke klær og som går rett ut igjen. Et under at det har gått bra. Ha en fin kveld.

    2. Det er bra du kunne se humoren oppi all elendigheten.😅😂
      Skikkelig kjedelig når slikt skjer, men det er fort gjort.😅
      Ha en riktig fin søndagskveld!🤗

    3. Jeg elsker det bildet “solen” – det er så vakkert…
      Har et kort på veggen her av det og rammet det inn Jeg har jo sett originalen….utrolig vakkert!
      Det er min favoritt!
      Så ser absolutt det her hos deg… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg