SĂ„nn gikk det da jeg forsĂžkte Ă„ farge hĂ„ret lilla….

Heisann!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har forsÞkt Ä farge hÄret mitt rosa, lilla og blÄtt uten at det sitter. Det er egentlig ikke sÄ overraskende, for har man lyst eller grÄaktig hÄr blir det vanskelig Ä fÄ noen av disse sterke fargene til Ä feste seg i hÄret. SÄ sant man ikke bleker hÄret da, men det har jeg ikke lyst til. Med det i bakhodet vil jeg jo ikke gi opp hÄpet
!

I forrige uke var Bestisen og jeg innom Normal, og da fortalte hun at damen som dro i gang StrikkekafĂ©en pleier Ă„ kjĂžpe en lilla shampoo der. NĂ„r hun bruker den fĂ„r hun et fint lilla skjer i hĂ„ret, noe jeg har sett selv. Den eneste shampoo’n jeg fant var Aussie SOS Blonde Purple shampoo og kjĂžpte den. I gĂ„r bestemte jeg meg for Ă„ teste den ut, for det kunne jo hende at jeg endelig fikk litt lilla farge i hĂ„ret. Jeg valgte Ă„ smĂžre inn shampoo’n i tĂžrt hĂ„r, og det sĂ„ ut som det pleier nĂ„r jeg bruker andre hĂ„rfarger. Lot det sitte i hĂ„ret i litt over 30 minutter, fĂžr jeg vasket det ut. Å hvordan ble resultatet? Se pĂ„ bilde under 😉

Om du ser noen antydning til lilla er du god, for det er nemlig ikke noe Ă„ se. SĂ„ det kan se ut som om lĂžpet er kjĂžrt
 Jeg har igjen en flaske med lilla hĂ„rfarge som jeg kjĂžpte hos riffraff.no, som jeg ikke har prĂžvd enda. Har vel liten tro pĂ„ at det blir noe resultat, men jeg skal nĂ„ i alle fall gi den en sjanse 💜

Jeg trenger Ä klippe hÄret igjen ogsÄ, for selv om det ikke er sÄ veldig langt er det flisete og slitt i tuppene Ä trenger sÄrt litt velvÊre. Skal sende en melding til frisÞrdamen min og hÞre om hun har tid til meg i lÞpet av uka som kommer.

17 kommentarer
      1. Min egen farge er grei, men litt kjedelig sĂ„ jeg vil gjĂžre noe med den. FĂ„r jeg ikke noen av disse fancy fargene til Ă„ sitte, blir det til at jeg bare farger hĂ„ret mitt lyst for Ă„ fĂ„ litt glans i det 😉

      1. Nei den lilla glimrer med sitt fravĂŠr dessverre 🙈 Tusen takk, men selv syntes jeg fargen virker matt og kjedelig. Noe mĂ„ gjĂžres, men fĂžrst mĂ„ jeg fĂ„ meg en klipp 😊 Ha en fortsatt fin sĂžndag, klems đŸ€—

      1. Tusen takk, det var hyggelig Ă„ hĂžre đŸ„° Nei, den lillafargen er nok vanskelig til Ă„ fĂ„ til dessverre. Ha en fortsatt fin sĂžndag đŸ€—

    1. hei,jeg trodde lilla sjampo var til Ä fÄ vekk gul tonen i lyst bleika hÄr.uansett,synes jeg du alltid er fin pÄ hÄret.

      1. Heisann! Tusen takk, det var hyggelig Ă„ hĂžre đŸ„° Du har nok rett i det at den fjerner det gule i hĂ„ret, og det gjorde den jo denne gangen ogsĂ„. Akkurat denne shampo’n jeg prĂžvde nĂ„ ble det pĂ„stĂ„tt at den ogsĂ„ satte farge i hĂ„ret, og nĂ„r noen sier sĂ„nt mĂ„ jeg jo prĂžve det vettu 😉 Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg