Så lei av betennelse og smerter

Heisann!

Ute var himmelen knall blå på morgenen og formiddagen. Det så ut til å bli en nydelig dag. Så kom skyene snikende… Temperaturen nå på ettermiddagen har lagt seg på +21,3C.

I dag måtte jeg kaste inn håndkle igjen, for at skulderen min var så smertefull. Det er så ille at jeg ikke har følelse i lille- og ringfingeren, noe som gjør at jeg ikke har et godt grep om ting jeg løfter. Ikke første gangen det skjer, og det blir neppe siste gangen heller. Jeg har jo betennelse i skulderen hele tiden, men heldigvis er det sjelden det er så ille som det er nå.

Jeg blir så sliten også av å gå rundt med smerter hele tiden, og så innmari lei av det.

Dagen har ikke vært så spennende, kun puslet om plantene mine. De trengte sårt litt vann, og fjerning av litt visne blader. Nå har de strekt på seg og ser mye friskere ut 🪴

Håper du har hatt en fin dag så langt 🥰

12 kommentarer
    1. Leit at du har slike smerter. Håper du får noe som hjelper fort. Joda det er en fin liten historie det jeg skrev. Du kan jo poste den på din blogg. Fant ikke din email på face. Men hvis du sender din emailadresse til meg på [email protected] så kan jeg sende deg den og du kan legge den ut. Det er greit for meg. Avtale?

      1. Jeg sendte deg nettopp en Mail angående historien din, så kan jeg poste den. Jeg spiser betennelsesdempende piller og håper det til slutt at det knekker betennelsen. Ha en fin kveld 😊

    2. Veldig tråkig at du må slite sånn med kroppen. Får håpe du blir bedre etterhvert og kan jobbe litt igjen.
      Nå blir det jo vanskelig med mye sykdom og smerter! Håper på bedre dager for deg! <3 klem..

      1. Ja jeg blir ganske oppgitt over smertene, og at armen ikke fungerer som den skal. Det tar lenger tid før det går over denne gangen, men med betennelsesdempende piller går det forhåpentlig over snart. Ha en fin kveld 🥰

    3. Ille at du skal være plaget med slike smerter. Det burde være hjelp å få for slikt. Håper det bedrer seg snart! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja det er det, og det er slitsomt også. Ikke så mye å gjøre med det, annet enn å spise betennelsesdempende piller og håpe at det hjelper etterhvert.

    4. Huff og meg! Det forstår jeg kjempegodt at du er ❤❤❤ Skjønner hvordan du har det.

      Jeg får selv stadige betente ledd pga min kroniske betennelsesreumatisme. Nå har jeg fått golfalbue, og det er verre enn tennisalbue.

      I tillegg sliter jeg med et kne. I 2000 ramlet jeg utenfor jobben og slo sund brusk i kneet. Litt av brusken måtte fjernes. Det får jeg igjen for nå. Bein ligger og gnisser mot menisken. Styrketrening er supert for meg 👍😊

      God bedring, og ta godt vare på deg selv ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🥰 Da vet du godt hvor ille dette er. Jeg har også kronisk betennelse i skuldrene, men også i andre ledd. Fra tid til annen så blusser det opp og gjør livet ganske så surt. I disse dager er det blusset opp, og jeg bare går å venter på at det skal bli bedre 🤞 Ha en fortsatt fin ettermiddag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg