Så laver snøen ned igjen

Ute laver snøen ned igjen, tett som bare den. Tidligere i dag så det ut til at sola skulle komme, men så kom noen grå skyer å gjemte den bort. Ikke lenge etter begynte snøen å dale ned.

Jeg ble pjusk i går med feber og hodepine, som ikke helt ville gi slipp i dag. Derfor skøv jeg på jobbedagen min til i morgen, sånn at jeg fikk en sjanse til å få bokt med feberen min. Litt irritert for at jeg ble dårlig nå, men det er ikke så ille som sist.


Mens jeg nå er hjemme, har jeg fått unna noen maskiner med klesvask. Skulle ha tatt en til, men så har jeg gått tom for skyllemiddel. Det går greit uten, men så lukter det så godt med…

Jeg hadde planer om å plante avleggere fra Grønnrenneren i dag, men så hadde jeg ikke potter. Trodde jeg hadde noen i skapet, men de jeg hadde var megastore og kunne ikke brukes. Derfor får jeg vente til jeg har fått kjøpt meg noen nye. Jeg lurte jo på om jeg skulle plante de rett i jorden eller sette de i vann, og jeg fikk svar på at jeg kunne faktisk gjøre begge deler 😊


#snø #snøvær #vinter #pjusk #syk #feber #grønnrenner #planter #avleggere #blogg

10 kommentarer
    1. God bedring! <3

      Har slutta å bruke skyllemiddel for flere år siden. Fikk fortalt at det ødela klærne, og det går fint uten nå. Blir som du sier en vane med den gode lukta 😉

    2. Jeg har ikke brukt skyllemiddel pÃ¥ de Ã¥ra jeg har vært heltidshusmor, men bruker kun Milo vaskemiddel pÃ¥ alt og sÃ¥ stryker jeg alt som kan strykes og da lukter alt godt og blir mykt og godt. Snør som et h….. her Ã¥.

      1. Det er ikke strengt tatt nødvendig med skyllemiddel, for det viktigste er jo at tøyet blir rent. Det lukter godt av vaskemiddelet også, jeg bruker Ariel, men så lukter det ekstra godt av skyllemidlet jeg bruker også. Bare for å ha sagt det tok jeg klesvasken i går uten skyllemiddel 😊 I dag har vi nærmest fått vårvær her i Oslo med solskinn og + 6C varmegrader nå kl 11. Helt fantastisk.

    3. Vi tåler litt snø til. Husk at årets vinter er bare barnematen i forhold til fjorårets vinter. Så dette overlever vi og dessuten er det meldt +grader fremover. Skal måke litt i morgen for en bekjent som for tiden jobber i Afrika. Egentlig ikke så mye men snøen er tung og våt så det tar fort nesten 2 timer. Fikk tatt litt klesvask selv i dag, så det blir godt og sovne med rent sengetøy. Er trett her jeg sitter så det blir neppe lenge før puta er her. Ha en fin kveld.

      1. Det er sant, fjorårets vinter var langt mer plagsom. Både kald og veldig mye mer snø. I dag kom plussgradene for fult med + 6C nå på formiddagen og strålende solskinn. Helt ærlig så trives denne damen bedre da. Kattene mine er i full vigør ute på balkongen, og de storkoser seg i det fine været 😊 Ha en flott onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg