Så gjør vi sånn, når vi skurer vårt gulv + litt til

Image by Maria from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Ute er himmelen for tilfelle knallblå, og sola har så vidt stått opp. Dette blir nok en knall fin dag vil jeg tro. Temperaturen da jeg sto opp før kl 8 var på -2,1C, men det blir nok varmere når sola får gnidd søvnen ut av øynene 🌞.

Som jeg sa så våknet jeg allerede før 8 i dag, noe som ikke er lik meg. Jeg benyttet anledningen til å få unna Vinja sitt morgenstell, før jeg gikk ned i kjelleren med reiseburet hennes og noen ting jeg skal kjøre til gjenvinning senere. Så gikk jeg en runde og ryddet litt opp. Prøvde å finne ut hvilke lysglass jeg skal ha nå, men er ikke helt fornøyd med valget så jeg må nok finne noe annet….

I dag er det den store vaskedagen her i Casa Fres og Knurr, og jeg sitter å senker skuldrene med dagens første kopp med kaffe innen jeg skal gå løs på badet. Det er nemlig det verste rommet jeg tar, og da er det greit å ta det først for da går de andre rommene så mye lettere.

Det er 1 april i dag også, en dag hvor mange forsøker å pønske ut ting de kan lure andre med. Jeg har som regel vært god på å skjønne hva som har vært spøk og ikke, men det betyr ikke at jeg ikke har blitt lurt. For det har jeg 😉 Hvordan er det med deg, lar du deg lett lure av aprilsnarr?

Da var kaffen drukket opp og klokka nærmer seg 10, og det er på tide å finne fram støvsuger og skurebøtte å sette i gang. Vil jo gjerne bli ferdig sånn at jeg kan nyte litt tid ute på balkongen før sola går ned.

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰

11 kommentarer
    1. Luredagen er her, litt barnslig men grei nok. Det blir mindre og mindre av det i avisene. Men i barnehager er det sikkert en fin sak. Har vaska tøy i dag og skal vel ta en runde med vaskefilla før jeg tar ut. Er nok og gjøre her minus med sola er at støvet kommer frem. Sov 3 timer i går kveld på senga, var trøtt og våkna kl 23. Men nå venter ei lang vaskeøkt her. Ha en fin dag.

      1. Jeg syntes jo det er gøy med litt lureri jeg da, og at det er litt trist at det blir mindre av det. Jeg har akkurat blitt ferdig med å gjøre rent på badet og kjøkkenet. Nå en pause og en dusj, før jeg gyver løs på resten.

    2. Håper du har fått god tid til å nyte sola i dag.🌞
      I dag er det lureri overalt og jeg er blitt lurt.🙈
      Godt med ett rent hjem til påske.🐥
      Nyt kvelden!🤩

      1. Det ble ikke så mye tid til å nyte sola i går, ettersom jeg bestemte meg for å vaske hele huset i en vending å pynte. I dag derimot skal jeg gå ut og nyte sola, når den kommer på balkongen. Tror ikke jeg ble lurt i går, men man vet aldri… Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Jeg burde nok ha startet på fredagen med å vaske, men nå er det altså gjort og huset er pyntet og klart til påske 🐣
        Det er knallvær ute i dag også, så jeg skal gå ut å sette meg på balkongen når sola kommer. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Det høres helt herlig ut, og jeg skulle gjerne ha hatt litt av varmen kjenner jeg 😉 Det er nok litt sånn her også, at jeg liker å lure andre fremfor å bli lurt selv. Tror jeg slapp unna i går 🤔 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Selv om jeg blir blir sliten av all denne vaskingen, så er det veldig godt når det er gjort. Det blir en knallfin dag ute i dag, så jeg skal nyte sola på balkongen når den kommer dit om ikke så altfor lenge. Ha en fin søndag du også, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg