Så gjør vi så, når vi vasker vårt tøy 🧼

Arkivbilde fra april

Heisann og god formiddag!

Ute er himmelen blå med noen få skyer her og der. Temperaturen ligger på +20,5C nå på formiddagen.

Nå har jeg akkurat kommet opp fra vaskeriet, hvor alt tøyet er i tørketrommelen. Jeg hadde satt meg på kl 12 som jeg pleier, men stakk ned med det som skulle vaskes litt før kl 10:30. Tenkte at om det ikke var noen før meg, så fikk jeg startet tidligere. Å til alt hell var det tomt, så jeg kunne bare sette i gang. Nå kommer jeg til å være ferdig når jeg egentlig skulle ha begynt 🥰

Litt smal i øynene i dag, for jeg har sovet så dårlig i natt. La meg nok litt vel sent og var rastløs i kroppen, og da hjelper det ikke om John Blund tømmer hele sekken sin med sovepulver over meg… Det går seg nok til når jeg får i meg et par kopper sterk kaffe ☕

I går kveld fikk jeg melding om at en pakke var klar til å hentes nede på postkontoret. Det var de to termokoppene fra By Lien som jeg hadde bestilt i fargene Old Rosa og Burgunder. Vurderte å vente til i dag med å hente dem, men klarte ikke å vente å dro ned. Har ikke pakket dem ut enda, men når jeg får gjort det litt senere skal jeg vise dem 😊

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

4 kommentarer
    1. Veldig greit å bli ferdig med klesvasken litt tidlig på dagen, så slipper du å hefte deg mer bort med det idag.🥰 Ha en fortsatt fin dag, og håper du får sove bedre til natten! 🤗

      1. Ja det var godt å bli ferdig med vasken, når jeg egentlig skulle ha begynt. Jeg er ganske sigen i kveld, så det blir neppe noe problem med søvn i natt. Klem 🤗

    2. Fikk gjort unna alt jeg hadde tenkt i går. I tillegg leverte jeg noen klær til Fretex som jeg vaska først. Mor satte pris på at jeg kom i går, tok en sjau i bedda som hun har, klipte vekk noe greier. Hun hadde ramla på badegulvet og hadde tydelige merker. Men hun hadde ikke brekt noe og klarte og komme opp på egen hånd. Hun har både stol og matte i dusjen men likevel så skjedde det. Hun var enig med meg at det var godt at det ikke gikk verre. Hun kunne jo brekt både arm og bein. Men mor er sprek tross for sine 96 år, lager sin egen mat, leser og løser både kryssord og sudoku. Men bruker rullator og bra er det.

      1. Jeg skulle ha levert noe til Fretex jeg også, både klær og litt andre ting jeg samlet opp. Får ta å kjøre det ned til uka tenker jeg. Fort gjort å skli eller bare ramle på badet. Godt at moren din er i så god form at hun klarte å komme opp selv. Da jeg hadde badekar, og måtte stå oppe i det når jeg dusjet klarte jeg å skli å ramle. Jeg så ikke ut etterpå, for jeg endte opp med å være dekket flere steder av fargerike blåmkerker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg