Så er han hjemme igjen 😊

Da ble det offentlig transportmidler i dag

Heisann og hoppsann!

Forden er tilbake i garasjen igjen der han hører hjemme, og jeg er 9.329,- fattigere 😬 Det er det ikke så mye å gjøre med, for jeg er avhengig av bilen så den må bare være kjørbar.

Da SnapDrive ringte meg på formiddagen og fortalte alt som måtte gjøres, var de ikke sikker på om de klarte å få Forden ferdig i dag. De hadde problemer med å skaffe riktig batteri, og vi ble enig om at jeg skulle ringe dem ved 14 tiden for å høre hvordan det gikk. Jeg gjorde som vi hadde blitt enig om, men de var opptatt å tok ikke telefonen. Arbeidsdagen min var over kl 14, og jeg hadde hatt et håp om at jeg kunne dra opp å hente Forden i stedet for å dra hjem.

Ettersom jeg ikke fikk tak i noen hadde jeg ikke noe annet valgt enn å dra hjem. Jeg er jo ikke så glad i å kjøre offentlig transportmidler men måtte jo det. Heldigvis var det ikke så fult på t-banen, og bussen som går fra stasjonen og opp til de Stormfulle høyder.

Når jeg kom hjem ringte jeg igjen til SnapDrive og denne gangen fikk jeg snakke med dem, og fikk beskjed om at Forden var ferdig. Jeg fikk en følelse av at han hadde vært ferdig en stund, og det irriterte meg… Etter å ha gitt Vinja våtfór og kost litt med henne var det bare å slenge på seg å gå ned igjen til t-banen. Det var ikke så mange med banen nedover, men når jeg gikk over på banen opp til Ryen var det ganske fult. Kunne ikke se Forden noe sted utenfor verkstedet, men fikk beskjed da jeg betalte at den sto på en parkeringsplass litt lengre bort i gaten. Jeg visste hvor det var, for de har satt han der flere ganger før også.

På veg hjem var jeg innom Coop Extra på Skøyenåsen for dels å kjøpe med noen ting til Felix the cat og Bestisen, som hun trenger til strikktreffet i morgen, og litt til meg selv som jeg glemte sist gang jeg handlet.

Nå er det snart på tide å krabbe under dyna, vel jeg burde vel kanskje allerede ha gjort det for i morgen er det en ny arbeidsdag med noen møter og arbeidsoppgaver som må gjøres innen helga banker på 😉

Håper du får en god natt 🥰

 

6 kommentarer
    1. Ergerlig at du ikke fikk den med deg når du først var i byen! De kunne godt ha ringt når den var ferdig synes jeg, eller i det minste tatt telefonen! Veldig greit å ha bil, – godt den er hjemme igjen <3 Ha en fin torsdag! 😀

      1. Det er ikke første gangen at bilen har vært ferdig en god stund og jeg ikke har fått beskjed. Vet ikke om det er bilmekaniker som ikke gir beskjed eller om det er de som sitter i front som synder. Uansett veldig irriterende. Det var godt å få hentet bilen i går, for i dag er jeg litt nede for telling og da hadde det ikke vært så festlig å dratt ut. Ha en fin torsdag du også 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg