Regnvær, ukeslutt og kaffen er servert

Photo taken with Focos

Heisann og god morgen!

Våknet opp til en skikkelig grå og trist dag utenfor… Regnet sildrer ned, og det har blitt ordentlig huskaldt. Temperaturen lå på +10C da jeg sto opp ved 07:30 tiden.

Vinja ligger ved siden av meg på skrivebordet, og følger med på det som skjer på skjermen. Alle bevegelser er spennende, og rører jeg på musepekeren er hun der med en gang og skal prøve å fange den. Ronja er ute på balkongen å lufter seg litt, før hun mest sannsynlig hopper opp i senga mi og tar seg en formiddagslur 😉

Morgenen blir fort til formiddag her i Casa Fres og Knurr, med påfyll av mat til kattene, ordne kattedoen, skifte vann i skålene ute og inne samt å medisinere to katter. For ikke å glemme gjengen med fjærballene ute, som virkelig spiser godt.

I går fikk jeg melding om at kaffeputene og avkalkingsvesken jeg hadde bestilt fra Kaffekapslen kunne hentes. Det passet veldig bra, for jeg hadde kun en stor kaffepute igjen. Sist jeg bestilte så tok jeg 10 poser med puter sånn at jeg skulle ha en god stund, denne gangen tok jeg bare 6. Det varer også en god stund, ettersom jeg ikke drikker like mye kaffe nå som jeg har gjort.

Første kaffekoppen er i ferd med å bli tom for kaffe, og jeg har skeiet ut med en Berlinerbolle til. I går fikk jeg så lyst på Doughnut, etter å ha lest innlegget til @konatilmannen om alle de lekre bakverkene. Så jeg kjøpte 2 doughnut’s og 1 Berlinerbolle, for det var 3 for prisen av 2. Dumt, for jeg klarer jo ikke å spise mer enn en av gangen av disse lekkerhetene, 😳 derfor ble det en svett berliner til kaffen i dag 😉

Det er torsdag i dag, og det betyr siste arbeidsdag for meg i denne uken. Skal bli godt med litt helg kjenner jeg, skulderen er ikke helt god enda…

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

 

#torsdag #regnvær #været #ukeslutt #kaffe

 

 

 

 

 

 

 

XX

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg