Raus – Nytt album med Jace Everett og Amund Maarud

Heisann og god kveld!

For litt over en uke siden kom det nye albumet til Jace Everett og Amund Maarud, og jeg liker det jeg hører og har streamet det ganske mange ganger allerede. Jeg er stor fan av Jace Everett, og har vært det siden han ga ut “Bad things” som er tittelmelodien til tv serien True Blood. En utrolig heftig låt, som jeg aldri blir lei

I forkant av utgivelsen hadde først Jace Everett en live sending på Instagram, og da fikk jeg anledning til å spørre han om han kom til Norge for å holde noen konserter. Han bekreftet da at tanken var at han kommer i april/mai neste år og sammen med Amund Maarud vil det bli konsert(er).  Å jeg kjenner at jeg gleder meg allerede nå.

Legger ved en smakebit fra det nye albumet Raus, og låta The End.

 

4 kommentarer
    1. Tøff musikk!😎
      Har aldri hørt ham før, så det var en ny artist for meg.
      Håper du kommer deg på konserten.🤗

      1. Jeg elsker musikken hans, og gleder meg virkelig til han kommer tilbake hit igjen. I tillegg til å være en flott artist er han også et fint menneske, som bryr seg om fansen å tar seg tid til å prate med dem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg