Pulverkaffe i en vrang kropp 🤷‍♀️

Image by Alicja from Pixabay

Heisann!

Ute var himmelen nesten helt blå, med bare noen små tynne lyse skyer på morgenen. Nå er det mer skyer enn blå himmel. Temperaturen er så vidt blå med -1,2C. Når sola kommer på balkongen, kan det bli mulighet for en kopp kaffe der ute.

Om kroppen var ille i går, er den enda verre i dag, sukk… Da jeg våknet var jeg stiv fra nakken og helt ned mot korsryggen. Det var så vidt jeg kom meg opp av senga og fikk unna morgenstellet til Vinja. Så jeg kommer til å ta det helt med ro i dag, men ikke sitte helt stille. Ryggen blir jo ikke bedre av å sitte i en stol, selv om det er mest fristende.

Det var meningen at Bestisen skulle komme hit i dag på Taco og se siste delfinale av MGP. Ettersom jeg nesten ikke klarer å bevege meg, fant jeg ut at det var like greit å avlyse det. Vi tar det neste uke når det er finale i MGP, og da blir det i stedet hjemmelaget pizza. Noe som er tradisjon ved den norske finalen, og det store som i år går i Liverpool.

For noen dager siden oppdaget jeg at CSI Vegas lå ute med en ny sesong, no 2. Den sitter jeg å ser på nå, og har kommet et par episoder inn. Jeg likte første sesongen for da var Grissom og Sara Sidle med, og det var ordentlig spennende. Denne gangen er de ikke med, kun Cathrin Willows. Klarer derfor ikke helt å bestemme meg for om jeg liker denne sesongen, for den er så annerledes. Skal se igjennom hele så får jeg gjøre meg opp en mening da.

Til jul fikk jeg noen poser med pulverkaffe (instant) av et merke jeg ikke har hørt om, som jeg la i skapet ettersom jeg ikke drikker så mye av det. Nå derimot har jeg tenkt å smake på det, for å se hva jeg syntes. Jeg er ganske sær når det gjelder kaffe, og drikker ikke hva som helst 🤷‍♀️

Håper du får en fin lørdag 🥰


16 kommentarer
    1. Det er moro å følge med på MGP, og nå er det bare én delfinale igjen, før alt blir bestemt neste helg. Så dumt at du ikke er i form, for disse lørdagene er sikkert noe både du og Bestisen ser fram til. Satser på at du er frisk og rask neste helg! 🥰 God bedring! 🤗

      1. Jeg er stor FAN av MGP, og må ha det med meg. Selv de gangene jeg ikke kan like musikken, hihi 😉 Tusen takk 🥰 Dette med ryggen er muskulært så det går nok over igjen etter et par dager tenker, så lenge jeg ikke finner på noen dumme sprell. Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🤗

    2. Jeg ser ikke mye tv og derfor ikke klarer å følge med:) Ser mest film og serier på netflix og lydbøker. Men så bra at du finner noe som kan underholde deg. Man glemmer jo litt smerte når msn blir fokusert på andre ting;)

      1. Jeg ser nok ikke så veldig mye “vanlig” tv jeg heller. Blir helst at jeg ser film og serier på Viaplay, HBO Max og Disney+. Sa opp Netflix ettersom jeg nesten aldri så på det. Tror faktisk jeg liker den nye sesongen av CSI Las Vegas. Du har rett i det, man glemmer smertene og ubehaget når man har noe spennende å se på 😊

      1. Tusen takk 🥰 Det sitter i musklene så jeg tenker at nok at det ikke blir så langvarig dette her. Tok nok bare litt vel mye i når jeg skiftet gardiner, og bar den tunge boksen ned i kjelleren. Hehe, det er nok av serier å se på, men så er det bare å finne noe som man liker. CSI er alltid en vinner for meg. Klem 🤗

    3. Var på konsert i Oslo gamle raadhus i dag men denne gang var det ikke opera. Det var Knut Buen(hardingfele) og Håvard Svendsrud(trekkspill), var utrolig proffe og de spilte både reinlendere, marsjer og valser i sammen og hver for seg. En smak av gammeldans selv om Buen kanskje er mest kjent for folkemusikk. En fin opplevelse, dansbare melodier og en lun konsert. Pulverkaffe er det kun her men det smakte godt med en kopp kaffe på Pascal i Oslo før konserten. I og med at det har vært så mye krøll med tog i det siste så dro jeg tidlig inn. Leit med kroppen din men jeg håper kroppen din blir bedre. God bedring. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Knut Buen er fin og dyktig musiker, men han er også en mann med god humor. Han skrevet noen fine tekster 😊 Kaffe er så viktig for meg, at den må smake veldig godt. Det er det svært sjelden at pulverkaffe gjør. Kun en som når opp hos meg, og det er en som heter Davidof. Ha en fin kveld du også.

    4. Håper du føler deg bedre nå utover dagen.🤗
      Det er morsomt å prøve ut nye smaker av og til. Det er ikke alltid man liker dem, men noen ganger finner man en ny favoritt.🤩
      Nyt kvelden!🤗👍🏻

      1. Tusen takk, formen var ganske laber i går. I dag derimot er det en liten bedring, men gjør ingen sprell av den grunn 😉 Pulverkaffen var ikke god, og litt for besk for meg. Prøvde med forskjellige mengder pulver i koppen, men endte opp med samme resultat. Så jeg tror jeg holder meg til Senseo kaffen min allikevel 😉 Ha en fortsatt fin søndagskveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg