Pulsvarmere in da making 🧶

Pulsvarmere i Twisty Air garn

Heisann og god søndag!

Ute er det blitt grått, og jeg kan skimte noen snøfnugg dale ned innimellom. Temperaturen ligger på +1,2C.

Så langt har det vært en avslappende dag, uten de store anstrengelser. Har for det meste sittet i stua og sett serier, mens jeg startet opp et nytt håndarbeidsprosjekt. Nemlig pulsvarmere.

Jeg kjøpte et nøste med Twisty Air garn fra Gjesdal før helgen  som er fluffy og flerfarget. Planen var å strikke pulsvarmerne, men så fikk jeg lyst til å “hakke” dem i stedet. Fant en ny teknikk på YT som jeg ville teste ut. Jeg må gjøre noe feil for det blir ikke som på videoen jeg så. Det gjør ingenting for det er helt greit som det er.

Det er lenge siden jeg har hakket, og hadde nesten glemt hvor gøy jeg syntes det er.

Jeg visste ikke hva jeg skulle ha til middag i dag, og romsterte rundt i fryseren en stund.  Der fant jeg en pk kjøttdeig og en pose med rotgrønnsaker, så da blir det en lapskaus på meg i dag. Må bare vente litt til kjøttdeigen har tint litt mer, for den er fortsatt stein hard å jeg gidder ikke stå å hakke på den.

Håper du har hatt en din søndag så langt 🥰


8 kommentarer

Siste innlegg