Pjusk med “vanlig” forkjølelse 🤒

Pjusk med “vanlig” forkjølelse

Heisann!

Ute er det litt grått enda med en aning av blå himmel her og der. Temperaturen ligger på +4,4C nå på formiddagen.

Min egen temperatur er mye høyere, for den ligger nemlig på +39,1C. Denne damen våknet tidlig i dag med feber i kroppen og en forkjølelse som har kommet snikende på meg. Bare for å ha sagt det, så er det en helt vanlig forkjølelse. Jeg har sjekket, så det er ikke noe annet som har bosatt seg i kroppen min. Kjente nok litt på det allerede i går kveld, men tenkte ikke så mye over det da. Så i dag blir det å slappe av og ta livet med ro.

Fikk forresten melding tidligere i dag om at Outlander boken min var på veg til postkassen min 😍, og forhåpentlig er det allerede i dag om det er postombæring. Går nemlig litt i surr jeg på hvilke dager det er.

I går ryddet jeg skikkelig opp i noen av kjøkkenskapene mine, og fant ting bakerst som hadde overgått besøkelsestiden sin med god margin. Jeg passe om å omorganisere mens jeg først var i gang, så nå kommer jeg garantert til å lukke opp flere skap når jeg skal ha noe. For ganske mange ting fikk nye plasser… 🤣

Stakkars plantene mine, de hang med hode hele gjengen i dag pga vannmangel. Så jeg tok meg en runde med vannkannen og puslet om dem, og de fleste har løftet på hode igjen. Andre igjen trenger litt mer tid… 

Planer for denne dagen? Ikke annet enn å spise febernedsettende og sløve på sofaen 🤒

Håper du får en fin onsdag 🥰

 

14 kommentarer

Siste innlegg