Pjusk i magen, og lopper i kroppen…

Arkivbilde fra Botanisk Hage i Oslo

Heisann!

Da jeg sto opp ut på formiddagen i dag var det litt overskyet, og det blåste så det kom rare lyder fra luken. Etter hvert sprakk det opp litt, og sola kikker fram litt innimellom. Temperaturen var på +17,8C, om formiddagen. Nå er den oppe på +25C her inne i kroken.

Våknet grytidlig på morgenen med en mage som ikke var i humør, og jeg endte opp med å løpe maraton i et par timer, før det roet seg litt. Den er fortsatt ikke helt blid igjen denne magen så jeg burde ha tatt det litt med ro i dag. Klarte jo ikke helt det…., for jeg hadde lopper i kroppen. Om det er noe jeg har spist, eller om det er pga at jeg stresset rundt å ble veldig sliten i går er ikke godt å si. For det er ikke første gangen at kroppen har reagert negativt på stress på akkurat den måten. Jeg skulle jo ha vært hos Bestisen i kveld, men måtte utsette det dessverre.

Etter å ha sittet å sløvet bort det meste av formiddagen, bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve å skifte gardiner og duker i stua. Jeg har hatt svarte gardiner og duker oppe siden jeg tok vekk jula, og følte at det var på tide med noe lettere og mer sommerlig. Tenkte først på grønt, men landet til slutt på lys lilla gardiner, og lys rosa/lilla duker. Føler nesten at jeg har fått en ny stue 🥰 Kanskje jeg tar bilder i morgen…

Skulderen min har ikke tålt å skifte gardiner, og er skikkelig grinete nå i kveld. Den var ikke så ille da jeg sto opp i dag, og det er derfor så irriterende at den tåler så lite før den krangler igjen. Går hele tiden å håper på at det skal snu, men den er dessverre ikke der riktig enda.

Planen for kvelden var at jeg skulle poppe meg litt popcorn og kose meg med det, sammen med litt vegansk lakris. Det får jeg nok legge på is til neste helg, for magen kommer ikke til å tåle det nei.

Håper du har hatt en fin lørdag så langt 🥰

 

11 kommentarer
    1. Slitsomt når magen er i ulage, – merkes på hele kroppen. Håper det går over til imorgen! 🤞 Godt med litt lyse og lette gardiner om sommeren. God bedring! 🍀

      1. Tusen takk 🥰 Magen er mye bedre nå i kveld, men jeg tar det med ro når det gjelder lørdagskos 😉
        Ja nå var det virkelig på tide med noe lysere og lettere i stua, og det ble ordentlig koselig om jeg skal si det selv 😊

    2. Håper magen din er bedre i dag, helst helt bra! I dag er det min dag å ha mage i ulage. Våknet fem, da magen begynte å krangle, og jeg vet godt hvorfor. Så det blir ikke fire donuts på én gang i flere runder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg